musta aika tyhmä sanoitus sillä miten ylipäänsäkään voimme päästä toisen pään sisälle tietämään toisen ajatukset kun tässä lauletaan mm näin "älä yritä juosta pakoon elämää, sillä me löydämme sinut" "sinä olet aina ollut ottamassa, mutta nyt olet saamassa" niin minusta aika mustavalkoisen yksinkertaista lyriikkaa niinku psykologisessa mielessä näkökulmassa tai sitten itse sotken ajatukseni tän biisin sanoituksne osalta mutta kuten alussa kysyin mietin että tuskinpa kukaan nyt voi olla koskaan 100% varma onko joku valehtelija tai ei, jos ei ole 100% varmoja todisteita siitä eli viittaan nyt esimerkiksi otan esimerkkinä minut itseni sillä elän sosiaalitukien varassa eli olen ottamassa valtiolta ja joku voisi luulla mun juoksevan pakoon elämää, mutta onko heillä mitään todisteita että olen valehtelija?? Niinpä heillä ei ole mitään todisteita. Jos sanoittaja on tarkoittanut jotakin tuollaista ihmistä joka samassa tilanteessa kuin minä niin sanoittaja on syyllistynyt tyhmään populismiin psykologiassa. Asiat ei ole tosiaankaan mustavalkoisia vaan paljon monimutkaisempia.
metallica seek and destroy
Anonyymi
3
74
Vastaukset
- Anonyymi
Mee kuunteleen homo antti tuiskua kun et mitään tajua.
- Anonyymi
kuuntelen kyllä metallicaa mutta toi sanoitus on kyllä ihan pöhkö. Mulla on itseasiassa melkein kaikki metallican levyt ja oon tosi kova metallica fani. jos pitää nyt hieman päteä sinulle.
- Anonyymi
oon samaa mieltä että on kyllä metallica tehnyt huonon tekstin jossa ei ole mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687