Surullista

Anonyymi

On surullista ja masentavaa rakastua vanhemmalla iällä itseään paljon nuorempaan. Kun tietää, ettei ole toivoakaan saada rakastaan omaksi. Ei ole enää ulkonäköä, ja ihmiset, varsinkin miehet, rakastuvat ulkonäköön. Se on biologiaa, ei sille mitään voi. Saattaa tykätä susta ihmisenä, viihtyä sun seurassa, jopa halutakin, mutta ei rakastu sinuun. Vietät yön hänen kanssaan tai et. Kerrot tunteistasi tai et. Mutta tunteesi eivät katoa, ja kaipauksesi jatkuu ja jatkuu. Kuin olisit kirottu. Limerenssiä, psykoosia, kutsukoot sitä millä nimellä hyvänsä. Sinulle se on tuskaa. Pitkään jatkuvaa tuskaa. En soisi tätä pahimmalle vihollisellenikaan, jos minulla olisi sellainen. En vihaa ketään. En häntäkään, jolla kenties on onni hänet saada. Minä vain suren.

20

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata tuhlata aikaa. Nuorempi karkaa kun kyllästyy. Elämäntilanne on niin eri jos ikäeroa alkaa olla parikyt vuotta.

• Anonyymi

Ei nyt ihan pariakymmentä. Mutta liikaa. Yritän elää elämääni ja joskus onnistun jo olemaan pari päivää ajattelematta häntä, jos emme näe, kuten nyt kun olen lomalla. Mutta sitten ikävä iskee taas. Ja kun taas näemme töissä ja hän juttelee ja nauraa kanssani, olen takaisin lähtöruudussa. Hänellä on niin samanlainen huumorintaju kuin minulla. Ja muutenkin paljon samaa, vaikkakin eri elämänkatsomus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt ihan pariakymmentä. Mutta liikaa. Yritän elää elämääni ja joskus onnistun jo olemaan pari päivää ajattelematta häntä, jos emme näe, kuten nyt kun olen lomalla. Mutta sitten ikävä iskee taas. Ja kun taas näemme töissä ja hän juttelee ja nauraa kanssani, olen takaisin lähtöruudussa. Hänellä on niin samanlainen huumorintaju kuin minulla. Ja muutenkin paljon samaa, vaikkakin eri elämänkatsomus.

Niinhän se on.

Minä teinkin aika radikaalin ratkaisun pari vuotta sitten. Alotin askeettisen elämän. Köyhän nuukan elon, itsehillinnän ja seksuaalisen pidättäytymisen. Taidanpa olla onnellisempi kuin kertaakaan eloni aikana. On ollut tilaa mietiskelylle ja mielen tyhjennykselle.

• Anonyymi

Niinpä. Helikopteria heiluttelemaan vaan ettei se kyllästy.

• Anonyymi

Ja niin se vain on joo. 45v ja harmaa tukka, harmaat kulmakarvat. Ei palaudu keho enää niinkuin joskus. Tähän 20v lisää ja alkaa olla ehtaa kauraa.

• Anonyymi

Yleistystä , poikkeuksiakin näet on ns. Helmi meressä 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleistystä , poikkeuksiakin näet on ns. Helmi meressä 🙃

Ei enää kuuskymppisenä oo muuta kun ehtoopuolen juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovinpa vähän tiedostat elämää , onnea sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osalla on, osalla ei. Omat vanhemmat eli 60v vielä täyttä elämää, vaativa työ täydellä teholla, ei terveysongelmia edes alkavia, paljon harrastuksia ja matkustelua ja omia menoja kun lapset jo aikuisia eikä vielä lastenlapsia.

Heillä vanhuus alkoi näkyvä vasta 70 ekaa kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osalla on, osalla ei. Omat vanhemmat eli 60v vielä täyttä elämää, vaativa työ täydellä teholla, ei terveysongelmia edes alkavia, paljon harrastuksia ja matkustelua ja omia menoja kun lapset jo aikuisia eikä vielä lastenlapsia.

Heillä vanhuus alkoi näkyvä vasta 70 ekaa kertaa.

Näin. Se on paljon omasta kunnosta kiinni miten ikä näkyy. Toisia elämä kohtelee rankemmin kuin toisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin. Se on paljon omasta kunnosta kiinni miten ikä näkyy. Toisia elämä kohtelee rankemmin kuin toisia.

Tämä oli sivusta, ei ap. Unohtui manita.

• Tiedän mistä puhut. Voimia sinulle.

• Anonyymi

Kiitos. T ap

• Anonyymi

Ei tuo ole rakkautta.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kiinnostus oltava joka kerta vain fyysistä?

No niinhän tuo aloittaja tuossa maalaili.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kohta meni minulta ohitse. Varmaan kun en itse ajatellut asiaa siltä kannalta, omalla kohdallani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan pelkästään fyysistä. T ap

• Anonyymi

Odottakoonpa kohde vaan itse, kun tulee siihen ikään ja menneet suhteet on hajonneet. Hähhää. Kukaan ei välty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7498
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6331
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5214
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4535
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4236
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4111
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4005
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3908
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      57
      3045
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48