Soita Hilkka mulle!
En kestä enää..
16
145
Vastaukset
- Anonyymi
Soita itse Hilkalle!
- Anonyymi
Mua jännittää aivan hirveästi jo nyt sydän lyö tuhatta ja sataa varmaan äänikin värisis. Haluan kyllä mutta en uskalla soittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua jännittää aivan hirveästi jo nyt sydän lyö tuhatta ja sataa varmaan äänikin värisis. Haluan kyllä mutta en uskalla soittaa.
Ota sitten tilkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota sitten tilkka.
En viitti nyt ruveta ottaan rohkasu ryyppyä. Jos hän tulis jotenki vastaan niin ois helpompaa..
- Anonyymi
En määkä oo kestäny pitkään aikaan mut silti vaa oot pakottanu mut kestään
- Anonyymi
Anteeks. Tää on kauhea tilanne. Miksi meitä jännittää niin paljon? Mitähän me keksittäs 🤔 kutsuisitpa mut kahville mutta sulla taitaa olla tupa täys porukkaa ettei saatas olla rauhassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks. Tää on kauhea tilanne. Miksi meitä jännittää niin paljon? Mitähän me keksittäs 🤔 kutsuisitpa mut kahville mutta sulla taitaa olla tupa täys porukkaa ettei saatas olla rauhassa?
Niin. Totta. Mutta lähipäivina ladolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Totta. Mutta lähipäivina ladolle?
Okei jos niin sovitaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei jos niin sovitaan :)
On siellä tilaa. Hyvin sinne sopii. Lavatanssit 🙃🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä tilaa. Hyvin sinne sopii. Lavatanssit 🙃🙂
Juu-u.. Huumori on sun yksi parhaista ominaisuuksista nytkin melkeen ääneen hymyilen kun sulle kirjoitan... Taidatkin olla melkoisen romantikko :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu-u.. Huumori on sun yksi parhaista ominaisuuksista nytkin melkeen ääneen hymyilen kun sulle kirjoitan... Taidatkin olla melkoisen romantikko :)
Arvaa monta kertaa oon revenny ääneen nauraan ku oon lukenu just SUN huumoria täältä keskusteluista 🥰 Olen hukassa ja koitan jus saada navigaattoria toimii et löytäsin lähimmälle Teboilille vai pitääkö lähtä abzeelle?Mikä ois lähin en tiiä ja nyh kastu vitsit vie sukatkin . Äh...
- Anonyymi
Anna numero!!!
- Anonyymi
3... haluutko vokaalinkin?
- Anonyymi
Hän soittaa jos haluaa
- Anonyymi
Soittiko?
- Anonyymi
Ei hän minulle soita. Hän taitaa pitää minua hauskana huuliveikkona mutta ei ota vakavasti miehenä siksi olen luopunut. Kuvittelin liikoja tunnekuohuissani..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010