Tietääkö kukaan, mikä juttu mahtaa olla kyseessä, kun kävin tänään Liedon kunnaneläinlääkärin pieneläinklinikalla klo 14-14.30 aikoihin. Tai siis piti käydä.
Klinikka oli kiinni, eikä ovessa ollut mitään ilmoitusta, miksi on kiinni, vaikka nyt aukioloajat on arkisin klo 8-16.
Puhelu meni vastaajaan aina, kun olen yrittänyt soittaa.
Toki voi olla lomalla tai on joutunut kotikäynnille tms, mutta silti vähän ihmetyttää...
Ei muuta, mutta minun tarvitsee huomenna viedä lemmikkini sinne vielä uusintakokeisiin ja olisin vielä kysynyt yhtä siihen liittyvää asiaa, kun uutta aikaa varattaessa en ko asiaa huomannut kysyä.
Liedon pieneläinklinikka
Anonyymi
2
1301
Vastaukset
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Onnistuiko seuraavana päivinä hoito ja mikä oli selitys ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251