kiinasta saisi edullisesti TPMS PAINEVALVOTA VENTTIILEITÄ,,
pystyykö TMPS VENTTIILEITÄ TARKISTAAN ENNEN PAIKALLEEN LAITTOA ETTÄ NE TOIMIVAT JA OVAT SOPIVAT...
TPMS PAINEVALVONTA.
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
joku pystyy ja joku toinen taas ei pysty tarkistamaan sopivuutta ja toimivuutta.minä pystyn.pystytkö sinä?
- Anonyymi
Ei taida tehdä kiinahärpäkkeilä mitään.. Ostan suomesta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tehdä kiinahärpäkkeilä mitään.. Ostan suomesta..
no missä meinaat että ne suomessa myytävät on tehty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no missä meinaat että ne suomessa myytävät on tehty?
Mutta täällä ei myydä niitä paskoja, vaan niiden pitää toimia ja kestää. Itse kun tilaat halvalla, niin isolla todennäköisyydellä saat paskaa ja turhaa työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta täällä ei myydä niitä paskoja, vaan niiden pitää toimia ja kestää. Itse kun tilaat halvalla, niin isolla todennäköisyydellä saat paskaa ja turhaa työtä.
Näinhän siinä tahtoo käydä.. Ja itse kun räpeltää niin saa vielö kumit tohjoksi..
- Anonyymi
Eii kaikissa autoissa edes ole antureita vanteissa vaa valvonta tapahtuu renkaan pyörimisnopeutta valvomalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184