Voiko se olla merkki siitä, että kuolee pian?
Jatkuva väsymys
16
398
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelisin verikokeissa käyntiä. Diabetes, ym. monia sairauksia, jotka väsyttää nukkumisesta huolimatta.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika.Miten yleensä nukut?Nukutko hyvin.Aloitetaan nyt ensin sillä.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Mene ulos ja liiku. Syö hyvin.
- Anonyymi
Matala rautataso? Mittaa ferritiini.
- Anonyymi
Lopeta ryyppääminen.
- Anonyymi
Voi olla merkki kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
- Anonyymi
Ei näillä kuumuuksilla uni ole kovin laadukasta, vaikka nukutuksi saisikin. Kun on viikonkin lämpötila ollut kolmenkympin tienoilla, niin joissakin taloissa lämpötilat pysyvät vielä pitkään sen jälkeen sietämättöminä.
- Anonyymi
Ainakin omlala kohdallani toivon että olisi, mutta minulla ei ikinä asiat mene niin hyvin putkeen että edes kuolisin.
- Anonyymi
Ei kuolema ole huono.
Helpotus.
Lepoa.
- Anonyymi
Väsymys on normaalia. Olen ollut väsynyt 40 vuotta, mutta siinä on hyvä syy ottaa nokoset.
Ei siihen kuole, jossei nuku niin pitkään että kuolee nälkään nukkuessaan. - Anonyymi
veri kokeissa kannattaa käydä,
- Anonyymi
Mistä näitä aloituksia tulee.Mulla vuotaa nenä ympäri vuoden.Olenko kuolemassa?
- Anonyymi
odota kun pakkaset alkaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odota kun pakkaset alkaa,
kuolenko mä sitten nuhaan kun pakkaset alkaa?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017508410dd
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411