Mitä varten olemme täällä?

Ymmärtääkseni tämä paikka on keskustelua varten. Vai, onko tällä jonkun mielestä jokin muu tarkoitus?

100

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymys tätä siksi, koska täällä on monia, jotka eivät kykene normaaliin keskusteluun. He tekevät avauksen ja siitä asiasta ei sitten enää sen jälkeen heillä ole halua keskustella.

Useimmiten avauksen väitteet ovat täyttä roskaa. Ideana ei edes ole puhua aiheesta, vaan ainoastaan syöttää tänne disinformaatiota.

• Minä en poista mitään. Täällä poistaa tekstejä vain ylläpito, joka sekin tekee sen äärettömän huonosti.

• Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

Minä en poista mitään. Täällä poistaa tekstejä vain ylläpito, joka sekin tekee sen äärettömän huonosti.

Kappas, poistatit viestin jossa puhuttiin sananvapaudesta. Niin tekee vain todellinen sananvapauden vastustaja.
        Viestit eivät poistu ellei joku ilmoita että se pitää poistaa. Joten olet poistattanut viestin mutta et uskalla ottaa siitä vastuuta.
        Taidat olla sossu?

• Anonyymi

Minä en poista mitään. Täällä poistaa tekstejä vain ylläpito, joka sekin tekee sen äärettömän huonosti.

Tiedätkö, että nimimerkkisi on täysin oikea. Totuus näyttää todellakin koskevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö, että nimimerkkisi on täysin oikea. Totuus näyttää todellakin koskevan.

Sinuunhan tuo nimimerkki näyttää erityisesti koskevan, kun siitä pitää kitistä. Jännä juttu tuokin, että pitää vinkua nimimerkistä.
        🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Kappas, poistatit viestin jossa puhuttiin sananvapaudesta. Niin tekee vain todellinen sananvapauden vastustaja.
        Viestit eivät poistu ellei joku ilmoita että se pitää poistaa. Joten olet poistattanut viestin mutta et uskalla ottaa siitä vastuuta.
        Taidat olla sossu?

Niinpä niin. Sieltäpä se päivän pelastus tulikin.

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sinuunhan tuo nimimerkki näyttää erityisesti koskevan, kun siitä pitää kitistä. Jännä juttu tuokin, että pitää vinkua nimimerkistä.
        🤣🤣🤣

Jaahas, aika äkkiä tuli tuo hymiövaihe. Aina kun olet nurkassa, alat käyttää niitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, aika äkkiä tuli tuo hymiövaihe. Aina kun olet nurkassa, alat käyttää niitä.

Ahaa. Sinun siis pitää kitistä siitäkin. Olenko minä erityisesti aiheesta kovemman kurin tarpeessa, vai onko tätä ongelmaa muillakin?

Minä sinun kitinäsi kanssa ahtaalla? Millähän tavoin täällä joku joutuisi ahtaalle jonkun ressukan huutelun takia... hm...

• Anonyymi

Ahaa. Sinun siis pitää kitistä siitäkin. Olenko minä erityisesti aiheesta kovemman kurin tarpeessa, vai onko tätä ongelmaa muillakin?

Minä sinun kitinäsi kanssa ahtaalla? Millähän tavoin täällä joku joutuisi ahtaalle jonkun ressukan huutelun takia... hm...

4 kysymystä.
        2 sanojen suuhun laittamista.
        Et tule koskaan pääsemään tavoistasi. Et pysty keskusteluun.

• Anonyymi kirjoitti:

4 kysymystä.
        2 sanojen suuhun laittamista.
        Et tule koskaan pääsemään tavoistasi. Et pysty keskusteluun.

Minä en laittanut suuhusi mitään sanoja. Ilmeisesti et enää ymmärrä, mitä itse sanot.

• Anonyymi

Putinistit levittävät disinformaatiota, me isänmaalliset läntisiä demokratia arvoja puolustavat yritämme oikoa noita desanttien kirjoituksia

• Anonyymi kirjoitti:

Putinistit levittävät disinformaatiota, me isänmaalliset läntisiä demokratia arvoja puolustavat yritämme oikoa noita desanttien kirjoituksia

Joiltakin osin kyllä. Paljon täällä on ihan joutilaita länkyttäjiäkin.

• Anonyymi

Joiltakin osin kyllä. Paljon täällä on ihan joutilaita länkyttäjiäkin.

Kuten sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten sinä.

Älä länkytä.

• Anonyymi

Hanki itsellesi työpaikka.

• Anonyymi

Kyllä hänellä on työpaikka. Jopa oikein hyvä työpaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hänellä on työpaikka. Jopa oikein hyvä työpaikka.

Ei tämä palsta ole työpaikka.

• Ohje on hyvä, mutta kohdallani tarpeeton. Työt alkavat kyllä vähitellen.

• Anonyymi

Trollit on huonoja keskusteleen. Valheellinen aloitus kun torpataan tulee hyvin pian uusi valheellinen trollin aloitus.

• Anonyymi

Aloituksen tekeminen ei kylläkään velvoita mitenkään osallistumaan siihen uudestaan. Sehän voi olla vain avaus, josta haluaa nähdä mitä muut ovat siitä mieltä. Eikä yleensäkään mikään saman asian jankkaaminen ole järkevää, jos ei aio omaa näkökantaa asiasta muuttaa.

• Anonyymi

Totta. Yksinpuhelu on erijuttu, kuin keskustelu muitten kanssa.

• Noinkin voi ajatella, mutta kyllä tämän paikan idea kuitenkin on keskustelu. Sitä paitsi, en usko sitä, että kukaan täällä loppujen lopuksi mitään absoluuttisia ja lopullisia totuuksia pelkästään tuottaa. Kyllä asioista voi keskustelun ja siis muiden näkemysten kautta nousta esiin uusiakin näkökulmia.

Lisäksi on selvää, että täällä varsin moni avaus kyllä sisältää väittämiä, jotka ovat alttiita kritiikille. Suomeksi sanoen tänne siis syötetään jatkuvasti tekstejä, joilla ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.

• Anonyymi

Täällä ollaan persujen mollaamista varten, niillä on aivan liian suuri kannatus.

• Anonyymi

Totta persukannatus on nyt 11% se pitää saada tiputettua 5% ,se on minimi tavoite noille venäjän kätyreille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta persukannatus on nyt 11% se pitää saada tiputettua 5% ,se on minimi tavoite noille venäjän kätyreille

Todellakin. Venäjän kätyrien puolueelle PS:lle.

• Anonyymi

Persu älähti kun kapula kolahti. Persujen kannattajat ovat täällä kovin reppanoita ja puhuvat juuri sellaista skeidaa mihin pystyvät tajuamatta asioiden laitaa ja kokonaisuutta.
        Persu on kuin yksisoluinen ameba jolla on kerrallaan vain yksi ajtus ja toiminta kerrallaan, kuten maahanmuuttaja-paha, alkoholivero-paha, Putin-hyvä, bensan hinta-paha jne...ja näihin vetoamalla tämä ameba toimii kuin aivoton ja äänestää Persuja, vaikka Persut on vain populistinen ja äärioikeistolainen puolue joka ajaa pääomien ja suuryritysten asiaa, pois suljettuna ulkomainen työvoima jota tarvitaan.

• Anonyymi

Voisit aloittaa itsestäsi. Toistaiseksi olet vain esittänyt kysymyssarjoja (todellakin sarjoja) ja niiden lisäksi laittanut sanoja toisten suuhun.

• Älä puhu pötyä. Minä olen kirjoittanut tänne paljon ihan selkeitä omia näkemyksiäni ja jos jotakin olen väittänyt, olen kyllä myös sen sitten perustellut. Jokaisen väittämäni voin vaikkapa sinun kanssasi käydä läpi, mikäli sinua asia vaivaa. Siitä vain: kerro mikä tekstini on pielessä ja miksi.

Kun joku väittää jotakin mielestäni outoa, kysyn varmasti tarkentavia kysymyksiä. On outoa, mikäli ihminen asioita väittää ja esittää hyvinkin jyrkkiä näkemyksiä, mutta ei sitten ns. seisokaan sanomistensa takana.

Homman nimihän täällä on se, että jotkut eivät kestä sitä, kun heidän väitteitään epäillään. Reaktiona on sitten nimittelyn ja haukkumisen ja vähättelyn yhdistelmä- jota sinäkin harrastat. Ja TIETENKIN se tehdään anonyyminä, jotta normaalia keskustelua vain ei synny.

• Anonyymi

Älä puhu pötyä. Minä olen kirjoittanut tänne paljon ihan selkeitä omia näkemyksiäni ja jos jotakin olen väittänyt, olen kyllä myös sen sitten perustellut. Jokaisen väittämäni voin vaikkapa sinun kanssasi käydä läpi, mikäli sinua asia vaivaa. Siitä vain: kerro mikä tekstini on pielessä ja miksi.

Kun joku väittää jotakin mielestäni outoa, kysyn varmasti tarkentavia kysymyksiä. On outoa, mikäli ihminen asioita väittää ja esittää hyvinkin jyrkkiä näkemyksiä, mutta ei sitten ns. seisokaan sanomistensa takana.

Homman nimihän täällä on se, että jotkut eivät kestä sitä, kun heidän väitteitään epäillään. Reaktiona on sitten nimittelyn ja haukkumisen ja vähättelyn yhdistelmä- jota sinäkin harrastat. Ja TIETENKIN se tehdään anonyyminä, jotta normaalia keskustelua vain ei synny.

"Reaktiona on sitten nimittelyn ja haukkumisen ja vähättelyn yhdistelmä"

Tuo on juuri se sinun harrastuksesi.

"Ja TIETENKIN se tehdään anonyyminä, jotta normaalia keskustelua vain ei synny."

Anonyyminä sinäkin esiinnyt. Miksi kritisoit siitä muita?

• Anonyymi kirjoitti:

"Reaktiona on sitten nimittelyn ja haukkumisen ja vähättelyn yhdistelmä"

Tuo on juuri se sinun harrastuksesi.

"Ja TIETENKIN se tehdään anonyyminä, jotta normaalia keskustelua vain ei synny."

Anonyyminä sinäkin esiinnyt. Miksi kritisoit siitä muita?

Mikäli joku aukoo minulle typerästi päätä - kuten sinäkin teet - annan kyllä varmasti palautteen.

On yksi asia edes rekisteröidä nimimerkki tai vaikkapa laittaa tekstin loppuun jokin tunniste ja kokonaan toinen asia huudella munattomasti anona. Sinäkin piiloudut sinne alojen massaan, jotta vain et joudu oikeasti keskustelemaan. Noloa.

• Anonyymi

Älä puhu pötyä. Minä olen kirjoittanut tänne paljon ihan selkeitä omia näkemyksiäni ja jos jotakin olen väittänyt, olen kyllä myös sen sitten perustellut. Jokaisen väittämäni voin vaikkapa sinun kanssasi käydä läpi, mikäli sinua asia vaivaa. Siitä vain: kerro mikä tekstini on pielessä ja miksi.

En ole tuo joka kirjoittaa : "Voisit aloittaa itsestäs"

Mutta sanon sen verran että nimimerkkisi on täällä vilahdellut vuosia ja siksi oletan että tiedät 2 vuoden ajalta esim perustelut pätevät siitä miksi koronapiikki on myrkkypiikki.
        Siksi MINÄ en laita linkkejä enkä perusteluja enää "viidettäsataa" kertaa.

Jos ei ole tiede kelvannut 2 vuoteen niin ei se kelpaa nytkään.

Muistuttamista myrkkypiikkien myrkyllisyydestä tehdään ymmärtääkseni VAIN siksi jos sattuu paikalle uusi asioista tietämätön ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sanon sen verran että nimimerkkisi on täällä vilahdellut vuosia ja siksi oletan että tiedät 2 vuoden ajalta esim perustelut pätevät siitä miksi koronapiikki on myrkkypiikki.

Muistuttamista myrkkypiikkien myrkyllisyydestä tehdään ymmärtääkseni VAIN siksi jos sattuu paikalle uusi asioista tietämätön ihminen.

En ole kyllä ensiksikään kirjoitellut tänne "vuosia".

Toiseksi, sinä tai kukaan muukaan ei ole täällä kyllä mitenkään esittänyt mitään todisteita "piikkien vaarallisuudesta". Juttua tänne on monikin syöttänyt hirveästi, mutta todisteet ovat tuttua salaliittohuttua, vääriä johtopäätöksiä ja osatotuuksia. Tiede on jotakin ihan muuta ja siitä täällä kirjoittavilla on hyvin harvoin mitään ymmärrystä.

• Anonyymi

Mikäli joku aukoo minulle typerästi päätä - kuten sinäkin teet - annan kyllä varmasti palautteen.

On yksi asia edes rekisteröidä nimimerkki tai vaikkapa laittaa tekstin loppuun jokin tunniste ja kokonaan toinen asia huudella munattomasti anona. Sinäkin piiloudut sinne alojen massaan, jotta vain et joudu oikeasti keskustelemaan. Noloa.

Mitä nimimerkki muuttaa? Numerosi tietää ylläpito. Kukaan muu ei tiedä muuta kuin nimimerkin. Aivan sama siis vaikka kirjoittaisit anonyyminä. Kuten usein teetkin. Noloa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä nimimerkki muuttaa? Numerosi tietää ylläpito. Kukaan muu ei tiedä muuta kuin nimimerkin. Aivan sama siis vaikka kirjoittaisit anonyyminä. Kuten usein teetkin. Noloa.

Älä selittele. Oikea keskustelu mahdollistuu vain silloin, kun henkilöt x, y ja z keskustelevat ja kukin tietää, kuka on mitäkin sanonut. Tekstin voi suoraan osoittaa toiselle ja voi myös osoittaa sen, mitä toinen on sanonut.

Sitten on ihan eri asia se, kun henkilö x keskustelee ja hänelle huutelee 10 tunnistamatonta anoa. Kun yksi lopettaa, toinen jatkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa jo 4,5 miljoonaa ihmistä on saanut niitä "myrkkypiikkejä", joten täällä pitäisi nyt olla 4,5 miljoonaa siihen myrkkyyn kuollutta ihmistä. Missäs ne 4,5 miljonaa myrkkypiikkiin kuollutta ovat? Missä???

Oikea todellisuus ja teidän pipipäiden huuhaat eivät koskaan kohtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomessa jo 4,5 miljoonaa ihmistä on saanut niitä "myrkkypiikkejä", joten täällä pitäisi nyt olla 4,5 miljoonaa siihen myrkkyyn kuollutta ihmistä. Missäs ne 4,5 miljonaa myrkkypiikkiin kuollutta ovat? Missä???

Oikea todellisuus ja teidän pipipäiden huuhaat eivät koskaan kohtaa.

Katsos kun he vain tietävät.

• Anonyymi

Ei ole mitään hyötyä "keskustella" kirjoittajien kanssa jotka ilkkuu totuutta ja haukkuu pätevätkin todisteet ja tieteen huuhaaksi.

Kun joku on päättänyt olla valheen rakastaja niin sitten järkevä ihminen jättää rakastajan vain muhimaan rakkaansa seuraan.

Samanlainen vänkääminen oli aikoinaan evouskovat vastaan luominen. Mitä hyötyä on tuoda edes tieteen todisteita kun satu evoon uskova ei luovu uskostaan.
      Loputon väittely ei kiinnosta.

Kun rokotehaitoista tuo esiin liian vaarallista faktaa niin se senduroidaan nimenomaan siksi että yhteiskunta on muuttunut. Ei enää ole niin että muutama rakastaa valhetta vaan koko yhteiskunta on kääntynyt seuraamaan valhetta.
      Jos se olisi jokin "viaton" valhe kuten vappusatanen niin se ei vielä tapa ketään.
      Mutta myrkkypiikkien jakelu on jo joukkomurhaamista ja satanistien hallitsema äärivaarallinen saasta.

Siitä ei voi keskustella tyynesti.

Toiseksi jos ketjuun syntyy yli 50 vastausta niin kännyllä ei jaksa selata pitkää lässytystä. Siksi kommentti voi jäädä yhteen kappaleeseen kun poissaollessa siihen on yhtäkkiä kertynyt 100 vastausta.

• Kreationismista kannattaa keskustella siellä sen omassa keskustelussa. Siellä varmasti löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita käymään aihetta läpi kanssasi.

• Anonyymi

Kreationismista kannattaa keskustella siellä sen omassa keskustelussa. Siellä varmasti löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita käymään aihetta läpi kanssasi.

Mitäpä jos suoristat ne okulaarisi ja teet jotakin muuta.

• Anonyymi

Kreationismista kannattaa keskustella siellä sen omassa keskustelussa. Siellä varmasti löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita käymään aihetta läpi kanssasi.

Et siis ymmärtänyt tätäkään viestiä.
        Kuka jaksaa keskustella kenenkään kanssa normaalisti kun ei ole pienintäkään kommenttia jonka sanat lukija ymmärtäisi??

Sanoinko HALUAVANI keskustella vuosien takaisesta aiheesta?

Se oli ESIMERKKI.

Sanoin , että kukin uskoo mitä haluaa eikä luovu USKOSTAAN. Siksi väittely on turhaa.

Ainiin..... olet tietysti poliitikko, jonka käsitys työstä on puhuminen ei se mitä sillä saadaan aikaan.
        SAADAAN AIKAAN.

TVssähän puhuvat päät saa paljon rahaa puhumisesta niin ne ovat tietenkin kasvaneet luulemaan, että puhuminen on työtä.

Siksi kai täälläkin olet puhuaksesi? Sen tuloksilla ei siis ole sinulle väliä. Pääasia, että saa puhua?

No onhan sekin toki ihmismäinen perustarve. Mutta jotkut haluaa puhua (kirjoittaa) sellaista millä on MERKITYS , vaikutus , saa jotain aikaan.

Se on kommunikaatiota, ihmisten KOHTAAMISTA, sitä että toinen kirjoittaja on IHMINEN , on olemassa.

Täällä et esim tiedä kuka on botti. Voidaanhan ilkkujabottikin ohjelmoida ilkkumaan.

SAIRAS ympäristö josta yrittää etsiä IHMISTÄ.

• Anonyymi kirjoitti:

Et siis ymmärtänyt tätäkään viestiä.
        Kuka jaksaa keskustella kenenkään kanssa normaalisti kun ei ole pienintäkään kommenttia jonka sanat lukija ymmärtäisi??

Sanoinko HALUAVANI keskustella vuosien takaisesta aiheesta?

Se oli ESIMERKKI.

Sanoin , että kukin uskoo mitä haluaa eikä luovu USKOSTAAN. Siksi väittely on turhaa.

Ainiin..... olet tietysti poliitikko, jonka käsitys työstä on puhuminen ei se mitä sillä saadaan aikaan.
        SAADAAN AIKAAN.

TVssähän puhuvat päät saa paljon rahaa puhumisesta niin ne ovat tietenkin kasvaneet luulemaan, että puhuminen on työtä.

Siksi kai täälläkin olet puhuaksesi? Sen tuloksilla ei siis ole sinulle väliä. Pääasia, että saa puhua?

No onhan sekin toki ihmismäinen perustarve. Mutta jotkut haluaa puhua (kirjoittaa) sellaista millä on MERKITYS , vaikutus , saa jotain aikaan.

Se on kommunikaatiota, ihmisten KOHTAAMISTA, sitä että toinen kirjoittaja on IHMINEN , on olemassa.

Täällä et esim tiedä kuka on botti. Voidaanhan ilkkujabottikin ohjelmoida ilkkumaan.

SAIRAS ympäristö josta yrittää etsiä IHMISTÄ.

Anna ihmeessä esimerkki: laita esiin jokin sellainen tekstisi, jolla sinusta on se MERKITYS.

Olisikin kyllä ihan uusi ilmiö löytää täältä sellaista sisältöä. Jos joku sellaista tuottaa, hän esimerkiksi alkaa pitää blogia tai vaikkapa kirjoittaa jonnekin ihan muualle kuin tänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä jos suoristat ne okulaarisi ja teet jotakin muuta.

Jo se, että joku käyttää sellaista käsitettä kuin "evosatu", kertoo ihan kaiken olennaisen.

• Anonyymi

Jo se, että joku käyttää sellaista käsitettä kuin "evosatu", kertoo ihan kaiken olennaisen.

Tässä ketjussa näytät olevan ainut, joka termiä käyttää. Hyvin siis luonnehdit itseäsi. Olet hyvillä jäljillä. Pian ehkä pystyt asiallisesti jostakin keskustelemaankin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä ketjussa näytät olevan ainut, joka termiä käyttää. Hyvin siis luonnehdit itseäsi. Olet hyvillä jäljillä. Pian ehkä pystyt asiallisesti jostakin keskustelemaankin.

"...Samanlainen vänkääminen oli aikoinaan evouskovat vastaan luominen. Mitä hyötyä on tuoda edes tieteen todisteita kun satu evoon uskova ei luovu uskostaan.
        Loputon väittely ei kiinnosta..."

Toden totta, olet oikeassa. Se olikin "satu evo" ja vielä erikseen kirjoitettuna.
        🤣🤣🤣

• Anonyymi

Anna ihmeessä esimerkki: laita esiin jokin sellainen tekstisi, jolla sinusta on se MERKITYS.

Olisikin kyllä ihan uusi ilmiö löytää täältä sellaista sisältöä. Jos joku sellaista tuottaa, hän esimerkiksi alkaa pitää blogia tai vaikkapa kirjoittaa jonnekin ihan muualle kuin tänne.

Mehän puhumme nyt keskustelusta?
        Eikö keskustelulla sitten koskaan ole merkitystä?

Esim niin että geenitekniikkaa työkseen tehneenä voisi varoittaa geenitekniikalla tuotetun piikin vaarallisuudesta ja sitten joku keskustelija ymmärtäisi että kannattaa olla ottamatta vaarallista koepiikkiä. Näin voisi pelastaa lukijan hengen.

Mielestäsi geenitekniikalla tuotetun piikin vaarasta varoittaminen kuuluu tehdä "viisaassa" blogissa. Siitä ei voi keskustella "kahvipöydässä"?

• Anonyymi

Niin kertoo ja se oli tarkoituskin. Kertoa että SIITÄ aiheesta ei ainakaan kannata enää "keskustella".

• Anonyymi kirjoitti:

Mehän puhumme nyt keskustelusta?
        Eikö keskustelulla sitten koskaan ole merkitystä?

Esim niin että geenitekniikkaa työkseen tehneenä voisi varoittaa geenitekniikalla tuotetun piikin vaarallisuudesta ja sitten joku keskustelija ymmärtäisi että kannattaa olla ottamatta vaarallista koepiikkiä. Näin voisi pelastaa lukijan hengen.

Mielestäsi geenitekniikalla tuotetun piikin vaarasta varoittaminen kuuluu tehdä "viisaassa" blogissa. Siitä ei voi keskustella "kahvipöydässä"?

Kuka vain voi väittää olevansa täällä vaikka mikä. Harvoin täällä on sen tason tekstiä, että se osoittaisi kirjoittajan olevan korkeasti koulutettu ammattilainen.

• Anonyymi

Kuka vain voi väittää olevansa täällä vaikka mikä. Harvoin täällä on sen tason tekstiä, että se osoittaisi kirjoittajan olevan korkeasti koulutettu ammattilainen.

Ymmärrän, mutta nyt lopetan koska tämänkin ketjun tuli sotkemaan tuo "ylläpidon ilkkuja".

Koska en luota ylläpitoon niin en todellakaan tule koskaan kirjautumaan suomi24ään.

Yritetään joskus toiste uudestaan jos netti vielä on olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän, mutta nyt lopetan koska tämänkin ketjun tuli sotkemaan tuo "ylläpidon ilkkuja".

Koska en luota ylläpitoon niin en todellakaan tule koskaan kirjautumaan suomi24ään.

Yritetään joskus toiste uudestaan jos netti vielä on olemassa.

Niinpä niin. Noin homma toimii.

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Eikö avaajalle riitä keskittyminen avaamiinsa ketjuihin? Silkkaa höpöviihdettä ja ajantappoa nämä minulle ovat.

• Jos ja kun avaus on niin turha, miksi sitten turhaan kommentoit sitä?

• Anonyymi

Jos ja kun avaus on niin turha, miksi sitten turhaan kommentoit sitä?

Puhuuko kirjoittaja "turhasta"? Ei. Vain sinä puhut. Taas kerran sanat toisen suuhun ja siitä "totuudesta" sitten tivaamaan. On sinulla harrastus.

• Anonyymi

Kuten huomaat , tämäkin keskustelu jo venyi sekavaksi ja turhaksi koska väliin änkee jouu ilkkuja.
        Tuossa yhdessä välissä ei äsken ollut kommenttia muuta nyt siihen oli tullut kommentti.

Viittaako se että kommentoija (ilkkuja) on ylläpidosta koska se kykenee laittamaan tekstiä sellaiseen väliin mihin meikä ei kykene.

Kun/jos ilkkuja siis on ylläpidossa niin sehän jo tekee selväksi miksi palsta on mennyt tällaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten huomaat , tämäkin keskustelu jo venyi sekavaksi ja turhaksi koska väliin änkee jouu ilkkuja.
        Tuossa yhdessä välissä ei äsken ollut kommenttia muuta nyt siihen oli tullut kommentti.

Viittaako se että kommentoija (ilkkuja) on ylläpidosta koska se kykenee laittamaan tekstiä sellaiseen väliin mihin meikä ei kykene.

Kun/jos ilkkuja siis on ylläpidossa niin sehän jo tekee selväksi miksi palsta on mennyt tällaiseksi.

Se parhaiten vastaa, joka itselleen vastaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Puhuuko kirjoittaja "turhasta"? Ei. Vain sinä puhut. Taas kerran sanat toisen suuhun ja siitä "totuudesta" sitten tivaamaan. On sinulla harrastus.

Onko sinun tavoitteesi pelkästään länkyttää vai saatko aikaan mitään muuta?

• Anonyymi

Olet todella ihme tyyppi, täällä itsesi kanssa riitelet.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet todella ihme tyyppi, täällä itsesi kanssa riitelet.

Oletko siis varma, ettet sinäkin ole minä?

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Miksi laitat sanoja toisten suuhun?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi laitat sanoja toisten suuhun?

Älä länkytä samaa koko ajan
        Laajenna jo sanavarastoasi.

• Anonyymi

Vastasin avauksessa esittämääsi kysymykseen. Minulle nämä keskustelut ovat viihdettä sen kummemmitta tavoitteitta. Jos koet jonkun toisen avaaman ketjun ahdistavaksi, jätä vastaamatta. Kommentoin tuskin promilleen ketjuista ja teen avauksia vain nimeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastasin avauksessa esittämääsi kysymykseen. Minulle nämä keskustelut ovat viihdettä sen kummemmitta tavoitteitta. Jos koet jonkun toisen avaaman ketjun ahdistavaksi, jätä vastaamatta. Kommentoin tuskin promilleen ketjuista ja teen avauksia vain nimeksi.

Sehän on selvä, että joillekin nämä jutut ovat vain pelkkää viihdettä. Valitettavasti totuus kuitenkin on se, että jopa poliitikot viittaavat nykyisin esimerkiksi somekeskusteluihin ja johtopäätöksiä, oletuksia & väitteitä tehdään niiden pohjilta. Ihmisiin pyritään myös ihan selkeästi vaikuttamaan esimerkiksi erilaisten keskustelujen kautta. Siitä ei ole pienintäkään epäilystä.

Se, mikä on totuus itse kunkin kirjoittelujen määrästä, on oma lukunsa. Sen olen huomannut, että kun nimimerkin rekisteröi ja kirjoittelee aktiivisemmin tekstejä, erilaisia opastajia, neuvojia ja urputtajia saa väistämättä niskaansa. Myös sen olen huomannut, että mitä tarkemmin omat ajatukset perustelee, sen vähemmän keskustelua syntyy.

Yllättävän moni haluaa tosiaankin vain huudella ihan mitä sattuu mieleen tulemaan ja osa siitä väestä ei edes pidä siitä, että täällä keskustellaan asiapitoisesti. Sen näkee niistä kommenteista, joita täällä on esillä.

• Anonyymi

Onko joku muka nähnyt putinistin joka kykenisi keskusteluun?

Putinisti suoltaa Venäjän propagandaa eli valheita. Kun ne valheet osoittaa valheiksi, putinisti häipyy paikalta suoltamaan samat valheet toiseen ketjuun. Putinisti ei keskustele, eihän putinistilla ole mitään älyllisiä edellytyksiä niin vaativaan toimeen kuin keskustelu ja väitteiden asiallinen perusteleminen.

• Pitkälti noin asia on.

• Anonyymi

Pasifisti on putinisti, hehtaaripyssyllä ammutaan heti hyttynen.
        Samoin käy isänmaallisten jotka ei halua Naton sotaa Suomen maaperälle.
        Suomen maantieteellinen asema on ihanteellinen amerikalle kostaa putinille. Käyttää vielä vieraita sotilaita ja testata omaa kalustoa. 1350 km suoraa iholla.

Suomi: ystävät kaukana ja vihollinen lähellä, ja vielä puskurina ruotsille.
        Ja keskisormea heilutellaan sairaalle, raja aidataan ettei homot ala vaan hyökkään, siellä on jo kamala pelko persuuksissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pasifisti on putinisti, hehtaaripyssyllä ammutaan heti hyttynen.
        Samoin käy isänmaallisten jotka ei halua Naton sotaa Suomen maaperälle.
        Suomen maantieteellinen asema on ihanteellinen amerikalle kostaa putinille. Käyttää vielä vieraita sotilaita ja testata omaa kalustoa. 1350 km suoraa iholla.

Suomi: ystävät kaukana ja vihollinen lähellä, ja vielä puskurina ruotsille.
        Ja keskisormea heilutellaan sairaalle, raja aidataan ettei homot ala vaan hyökkään, siellä on jo kamala pelko persuuksissa.

Joutavaa potaskaa.

• Anonyymi

Joutavaa potaskaa.

Hyvin projisoitu aivo tuotteita.

• Anonyymi

Täällä on Suomen paskaisimmat ja typerimmät keskustelut. Ei tällä mitään muuta arvoa ole, kuin tirkistely ja trollaus.

• Anonyymi

Olemme täällä elääksemme lyhyen maanpäällisen elämämme hyvää tehden ja siirtyäksemme ajasta ikuisuuteen mieluiten Taivaan kotiin.

• Anonyymi

No nyt on sairasta läppää, vai Taivaan kotiin? Missä se koti on ja millainen paikka?

• Anonyymi

Sinulle tämä on paikka haastaa riitaa ja pilkata ihmisiä. Ehkä käytät tätä myös terapiamuotona, päätellen siitä, että vaikutat kovin häiriintyneeltä ja ahdistuneelta persoonalta. Sinun kohdallasi termi "keskustella" saati "normaali" ei natsaa. Et edes osaa perustella väitteitäsi, vaan intät ja intät ja kun joku kysyy perusteluita, yrität vaihtaa puheenaihetta ja johtaa harhaan. Kyllä me sut tunnetaan. Olet täysverinen trolli, vaikkakaan et kovin älykäs.

• Anonyymi

Kokoomuksen palkkatrollina tämä on sinulle paikka tienata rahaa valhepropagandaa suoltamalla, sekä järkeviä totuutta käsitteleviä keskusteluja häiriköimällä. Nimimerkkisi suoltaa keskimäärin yli 200 kommenttia joka vuorokausi ja roikkuu palstalla yli 12 tuntia vuorokaudessa. On selvää, että nikkisi on usean valheaivopesuun Kokoomuksen palkkaaman rikollisen työpaikka, kuten muutama muukin rokote- ja Natokiimaa, sekä sotaa ja venäjävihaa vuosia lietsonut nimimerkki.

• 🤣🤣🤣

• Niinkö?

🤣🤣🤣

Minä en edes kannata kokoomusta.

🤣🤣🤣

• Anonyymi

🤣🤣🤣

Nurkassa hymiöiden suojassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Nurkassa hymiöiden suojassa.

Jäiköhän sinulla vähän levy päälle?

• Anonyymi

mi-nä o-len tääl-lä ker-to-mas-sa to-tuu-den per-suis-ta

Laitoin tuon selkokielellä persuja varten.

• Anonyymi

Länsimainen liberalismi on raakaa ja julmaa itsekästä, tunteetonta narsismia jon oppi isä diktaattori Augusto Pinochet.
      Totuutta pidetään vääryyden vallassa, kun lieroilioilla ei ole selkärankaa, saatanalliset seuraukset on edessä. Niin vaan narsistit laskee alleen.

• Millä tavalla suomalainen liberaali yhteiskunta on sinua kaltoin kohdellut?

• Anonyymi

Millä tavalla suomalainen liberaali yhteiskunta on sinua kaltoin kohdellut?

On olemassa oikeudenmukaisuus, toiset vaan heittelee sivistyneitä aivopieruja.
        On olemassa vakaumus joka kuuluu on oikealla ihmisellä. Ihmisellä?

• Anonyymi kirjoitti:

On olemassa oikeudenmukaisuus, toiset vaan heittelee sivistyneitä aivopieruja.
        On olemassa vakaumus joka kuuluu on oikealla ihmisellä. Ihmisellä?

Nyt en kyllä ymmärrä lauserakennettasi.

• Anonyymi

Sulla on ainakin jonkunasteinen pätemisen tarve jäänyt jatkuvasti päälle. Meinaan kun läpikäy tätäkin sivua. Ensimmäinen kannanottoni.

• Anonyymi

Sisältöä ei ymmärrä ellei natsi-pilkut ole paikoillaan.
        Kirjain kuolettaa mutta henki tekee eläväksi.
        Mutta kun on tappaja henki, mikäs siinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on ainakin jonkunasteinen pätemisen tarve jäänyt jatkuvasti päälle. Meinaan kun läpikäy tätäkin sivua. Ensimmäinen kannanottoni.

Se onkin sitävarten täällä, että aikoo päteä ainoastaan nimimerkkinsä kautta. Samoin kun se repesorsa, joka on huolissaan, jos kompataan liian nopeasti itseään.

• Anonyymi kirjoitti:

Se onkin sitävarten täällä, että aikoo päteä ainoastaan nimimerkkinsä kautta. Samoin kun se repesorsa, joka on huolissaan, jos kompataan liian nopeasti itseään.

🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Sisältöä ei ymmärrä ellei natsi-pilkut ole paikoillaan.
        Kirjain kuolettaa mutta henki tekee eläväksi.
        Mutta kun on tappaja henki, mikäs siinä?

Onnittelut. Olet hyvässä tilassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Niinpä niin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Venäjällä on tapana tehdä itse sitä, mistä muita syyttää. Ihan oma logiikkansa, sen huomaa heidän tavassaan 'keskustella".

• Anonyymi

Koko länsi hurraa Diktaattori Pinochetin lanseeraamalle liberalismille, jolla on natsi ideologian perusta.

• Eli siksikö siis diktatuuri on hyvä?

• Anonyymi

Eli siksikö siis diktatuuri on hyvä?

Siksi olemme tappelemassa täällä olemassaolosta, kun natsit tuo pahoinvointia vakivaltaisella riistolla. Ja maailma hukkuu saastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksi olemme tappelemassa täällä olemassaolosta, kun natsit tuo pahoinvointia vakivaltaisella riistolla. Ja maailma hukkuu saastaan.

Millainen ihminen on sinun näkökulmastasi "natsi"? Kertoisitko vaikkapa siitä, mistä hänet erottaa?

• Anonyymi

Millainen ihminen on sinun näkökulmastasi "natsi"? Kertoisitko vaikkapa siitä, mistä hänet erottaa?

Eikö kokemusasintuntijalla olekkaan kompetenssia? Olisi syytä katsoa peiliin, on jo pahasti nyrjähtänyt kun ei itse tiedä tilaansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö kokemusasintuntijalla olekkaan kompetenssia? Olisi syytä katsoa peiliin, on jo pahasti nyrjähtänyt kun ei itse tiedä tilaansa.

Ja kas: taaskaan ei tule vastausta ihan helppoon kysymykseen. Ei mitään uutta.

Kun koko maailma on sinulle puolillaan niitä natseja, et kuitenkaan saa kerrottua, mitkä ajatukset ha mielipiteet ihmisestä tekevät sen natsin.

Ilmeisesti ihminen on natsi heti, mikäli on jostakin asiasta eri mieltä kuin sinä. Jos vaikkapa o bsitä mieltä, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ilman oikeita perusteluja, on natsi. Ei vastusta koronarokotteita: natsi. Ei kannata VKK:ta: natsi. Ei usko MV:n juttuja: natsi.

NIINKÖ?

• Anonyymi

Ja kas: taaskaan ei tule vastausta ihan helppoon kysymykseen. Ei mitään uutta.

Kun koko maailma on sinulle puolillaan niitä natseja, et kuitenkaan saa kerrottua, mitkä ajatukset ha mielipiteet ihmisestä tekevät sen natsin.

Ilmeisesti ihminen on natsi heti, mikäli on jostakin asiasta eri mieltä kuin sinä. Jos vaikkapa o bsitä mieltä, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ilman oikeita perusteluja, on natsi. Ei vastusta koronarokotteita: natsi. Ei kannata VKK:ta: natsi. Ei usko MV:n juttuja: natsi.

NIINKÖ?

Kun näkee intuitiolla mitä natsi-bakteereja neuroverkot sisältää, siinä ei tarvi järkeä käyttää, eikä edes käydä apukouluja.
        Ymmärrätkö?

• Anonyymi kirjoitti:

Kun näkee intuitiolla mitä natsi-bakteereja neuroverkot sisältää, siinä ei tarvi järkeä käyttää, eikä edes käydä apukouluja.
        Ymmärrätkö?

Hallelujaa sitten sille.

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Hallelujaa sitten sille.

🤣🤣🤣

Älä uhnohda Pinochetiä! Aatu on siellä taustalla hehkuttamassa!

• Anonyymi

Luettuani avauksen, mielessä välähti "ilkkaluoma"
      Kaikkien tarkoitus ei suinkaan ole käydä keskustelua, etenkään älyllistä, vaan keskittyä levittämään omaa agendaansa.
      Vainkeimpia tapauksia ovat ne, joille faktat eivät merkitse mitään, kun uskossaan ollaan lukkiuduttu valheiden syöväreihin.

• Sepä se. Ja reaktioista päätellen joillakin ottaa koville kuulla tosiasioita. Melkoinen määrä kiukuttelua on tullut allekirjoittaneen osaksi, kun olen kysynyt asioita ja odottanut perusteluja väitteille. Selitystä tulee selityksen päälle ja lisäksi bonuksena haukut siitä, kun toimii näiden hemmojen näkökulmasta "väärin".

Muutama sankari täällä haluaa tosiaankin vain levittää omaa sanomaansa ja mitään heiltä ei saa kysyä eikä perusteluja vaatia.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87