Miten parhaiten siivota moinen sotku? Jotain hajun poistoainetta varmaan pitäis kans!? Olen juuri myymässä autoa niin pitää olla priimakunnossa!
Sahtitynnyri kaatui dusterin peräloosteriin
14
101
Vastaukset
- Anonyymi
Korkki kiinni ja autokauppaan katselemaan jotain autoa eikä daciaa.
- Anonyymi
polta se romu, rellun ylijäämistä kasattu
- Anonyymi
Se on poijaat just näin. Dacia on b-osista kasattu avto. Niin. En kutsu daciaa autoksi
- Anonyymi
Illodiinia niin että läiske ja loiske käy. Lopuksi märkäimurilla reilusti imua.
- Anonyymi
Parempi se sahdin tuoksu kuin Dacian alkuperäinen haju.
- Anonyymi
Kaikenlaisiin sairaisiin kommentteihin sitä vielä vastaillaan , tätä ei normaalijärjellää voi uskoa todeksi !!!!!!!!!
- Anonyymi
Tällä palstalla ei normaalijärkeä kunnioiteta. Tuliko selväksi?
- Anonyymi
Minä olen mahti saari sahti vaari!
- Anonyymi
Kuka idioten kuljettaa sahtia dusterissa. Dusterissa pitää kuljettaa öljykannua. Diesel moottori kuluttaa litroja öljyä.
- Anonyymi
Olet sekoittanut dusterin Audiin
- Anonyymi
Kyllä näin on VW ja Audi kuluttaa öljyjä toistenkin edestä !
- Anonyymi
Kyllä useampikin kuskaa sahtitynnyriä Dusterin peräkontissa. Senhän sai kaupantekijäisenä yhteen aikaan. Vieläpä täynnä.
Ideana taisi olla se, jos Duster hyytyy tien poskeen, niin sahti rauhoittaa mielen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410