Itse olen leijonanainen ja nyt olen huomannut, että kyllä toinen jellona on vaan paras match toiselle leijonalle. Suhteessa / tapailussa tarpeeksi sellaista leikkisyyttä, jännitystä, intohimoa, jännitystä.
Mieletöntä saalistusta puolin ja toisin. Toisen kiusaamista ihan äärirajoille ja molemmat tietää missä mennään, samalla myös osaa kunnioittaa toisen vapautta. Silti kuitenkin erittäin lämmintä, rakastavaa kohtelua toista kohtaan.
Ja kyllähän kuningattarelle kelpaa vaan kuningas.
Leijona leijonalle
Anonyymi
1
275
Vastaukset
- Anonyymi
Oh, tämä on käynyt mielessä itsellänikin! Onneksi nyk. kanssa muuten menee kartat aika hauskasti yksiin ja hän kun ei ole mustis, just hyvä mulle siinä mielessäkin. Enkä toki sydämestäni häntä koskaan hylkäisi eikä häntä kukaan korvaisi, vaikka joku hauska leijonakuningas sattuskin kohdalle. Mulla on jo kuitenkin the original yksi kuningas, se saattas leijonalle olla liikaa. En tiedä itsekään, kuinka hyvin monisuhteisuus omien tunteiden osalta onnistuis. Ei siis kannattaisi kokeilla "turhan" takia, vaan jonkun hyvin spesiaalin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311