Tyyppi itse on johtamassa Suomen katastrofiin. 🖕
Tohelo Sauli Niinistö: "Talouslama tulossa"
20
78
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo on ennustaa kun oin itse ollut syöksemässä maata tuhoon.
- Anonyymi
Sinäkin räkänokka muka jotain ymmärrät 😂🤣
- Anonyymi
Lama?
Näyttää alasajolta.
Sauli saattoi itse auttaa sen syntymistä.
Miksi se ihmettelisi sitä nyt? - Anonyymi
EU on taloudellinen katastrofi.
- Anonyymi
Eu on kommunismi.
- Anonyymi
Tavanomaista pötyä.
Presidentillä ei ole taloudellista valtaa.
Sauli johti Suomenpois turvallisuuspoliittisesta katastrofista.
Suomen kansa on hänelle kiitollinen ja Moskovan kannattajat katkeria. - Anonyymi
Sale on ollut järjestelmällinen ajaessaan maata katastrofiin. Askel kerrallaan.
- Anonyymi
Kun talossa ei ole isäntää, jälki on karmeaa. Suomi on kusessa.
- Anonyymi
🤣😂🤣🤣Trolli ime 🥚🥚🥚
- Anonyymi
Jää historiaan presidenttinä, joka tuhosi typeryyttään suhteet Venäjään, johon Suomella ei ole varaa. Elämme pölkkypäiden aikaa.
- Anonyymi
Sale tietää entisenä valtionvarainministerinä nämä asiat. Selvät merkit ilmassa. Pitkä pulkkamäki on alkamassa.
- Anonyymi
Itse tehty
- Anonyymi
Missä EU, siellä lama.
Anonyymi kirjoitti:
Missä EU, siellä lama.
Eu:n lahjusvirassa aivopestävänä ollut täystuhomme kyllä tietää koska pula-aika alkaa s. niinistö =pula-aho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä EU, siellä lama.
Ja eurostoliiton aiheuttamana.
- Anonyymi
The Great Reset suuri nollaus ,tahallinen talousromahdus. Foliohatut kertoi jo aikoja sitten mitä tulee.
- Anonyymi
Kokoomus-SYÖPÄ tuhosi Suomen talouden kepuleiden avustuksella ja vaikka muut ovat nyt nimellisesti vallassa, todellisuudessa SYÖPÄ on vallassa medioidensa mahtivoiman avulla. Kokoomus käskee ja ministerit tottelevat. Jos eivät, alkaa medioissa niin raivoisa mustamaalaaminen, että se joko päättyy ministerin kaulakiikkuun, tai alistumiseen Kokoomuksen käskyläiseksi. Tähän asti alistuminen on ollut sataprosenttista, esimerkkinä Natokiima-ykkönen Marin.
- Anonyymi
"Luopio"!!!
- Anonyymi
Kai hän tietää kun on sitä tekemässä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684