Saaremaa Rehukylä mikä on tuhlaajan asema poika palaa. Puhujana Profeetta Pasanen.
https://www.youtube.com/watch?v=A6gdWBoXVyE
Profeetan lähetysmatka Viroon
4
63
Vastaukset
- Anonyymi
"Profeetta Pasanen"..?
Joka kerta kun jotain tituleerataan profeetaksi tulee mieleen 1. kuninkaiden kirjan 22. luvun tapaus.
Jakeista 19-23 nähdään että vaikka joku on muka Herran profeetta (kuten ne monet kuningas Ahabin luona olevat) he eivät välttämättä ole sitä ollenkaan.
Miika sanoi vielä: »Kuule siis Herran sana! Minä näin Herran istuvan valtaistuimellaan, ja kaikki taivaan joukot seisoivat hänen ympärillään hänen oikealla ja vasemmalla puolellaan. Ja Herra sanoi: ’Kuka eksyttäisi Ahabin, niin että hän lähtee sotaretkelle ja kaatuu Ramot-Gileadissa?’
Yksi vastasi yhtä, toinen toista, kunnes esiin tuli muuan henki. Se asettui Herran eteen ja sanoi: ’Minä eksytän hänet.’ ’Millä tavoin?’ kysyi Herra. Henki vastasi: ’Minä lähden sinne ja menen valheen henkenä jokaisen hänen profeettansa suuhun.’
Silloin Herra sanoi: ’Eksytä sinä hänet, sinä pystyt siihen. Mene ja tee niin.’ Ja niin on käynyt, Herra on lähettänyt valheen hengen kaikkien näiden profeettojesi suuhun. Onnettomuuden hän on sinun osallesi määrännyt!»- Anonyymi
"Onnettomuuden hän on sinun osallesi määrännyt!"
Katsoitko videon? Siinähän Pasanen kerskasi kuuma paholainen on vainonnut ja yrittänyt tappaa häntä aina syntymästä saakka.
Ei puhunut Jeesuksesta ollenkaan kertoi vaan paholaisen vainoista.
- Anonyymi
Eikö Virossa ollenkaan tarkasteta puhujien taustoja?
- Anonyymi
Aamen . Kiitos hyvästä videosta ja siunausta tuleville lähetysmatkoillesi toivotan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078