Tuntuu että kaikki näkee kuinka välillämme on jännitteitä, pitänee pysyä etäällä, nyt kun se on hyvinkin mahdollista. Et sinä minua oikeasti halua ja vielä vähemmän tätä kokonaisvaltaista elämää. Mun aika ja sun aika ei ole synkronissa, vaikka pahaltahan se tuntuu myöntää tosiasiat.
Se on niin väärin.
42
2175
Vastaukset
- Anonyymi
Onko joku sanonut jotain sulle teistä?
Mistä nuin päättelet ettei oikeasti halua?- Anonyymi
Se että jättää kommentoimatta, toisten tekemään suoraan kohdistettuun kieroilmaisuun on sinänsä kanta, siitä päättelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että jättää kommentoimatta, toisten tekemään suoraan kohdistettuun kieroilmaisuun on sinänsä kanta, siitä päättelin.
Mikä se kiertoilmaisu oli, ehkä hän ei vaan tajunnut sitä sellaisena?
- Anonyymi
En tiedä miksi poistetaan.. miksi ette ole synkassa?
- Anonyymi
Tietyt vaiheet on toisella edessä ja toisella jo takana. Elämä on valintoja täynnä toiset aloittaa aiemmin ja toiset myöhemmin.
- Anonyymi
Tietyt vaiheet on toisella edessä ja toisella jo takana. Elämä on valintoja täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietyt vaiheet on toisella edessä ja toisella jo takana. Elämä on valintoja täynnä toiset aloittaa aiemmin ja toiset myöhemmin.
Yksi teki oikean päätöksen ensin ja toinen haparoi. Jaksaako ja kannattaako odottaa.. sitä ei kukaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi teki oikean päätöksen ensin ja toinen haparoi. Jaksaako ja kannattaako odottaa.. sitä ei kukaan tiedä.
Ei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä.
Pitkään tunteneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkään tunteneet?
Yli vuoden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli vuoden
No ehtii siinä vielä ajatukset muuttua moneen otteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehtii siinä vielä ajatukset muuttua moneen otteeseen
Ei nyt sentään niin kauan ole niistä ajatuksista.
- Anonyymi
Ketkä kaikki?
- Anonyymi
Sanalla kaikki viitataan ihmisiin.
- Anonyymi
Oletko hukannut M nainen sormuksesi vai oletko eronnut?
- Anonyymi
Kenelle sillä on väliä? Terveisin Mn
- Anonyymi
Ei se elina mee niin....
- Anonyymi
Niin, tuntuu että tietyt henkilöt ovat alkaneet nähdä meidän läpi. Kun ollaan samassa tilassa muiden kanssa ja vaikkakin etäällä toisistamme, ilman että vaihtaisimme keskenämme elettä tai sanaa. Siinä tilassa tunnen vain sun läsnäolon. Teeskentelen, että olen keskusteluissa mukana, vaikka mitään ei jää mieleen aiheista, joista puhutaan. Kaikki menee vain yhtenä virtana ohi korvien. Mielessä pyörii asioita joita haluaisin sulle sanoa, yritän lukea susta tunnetko sinä samoin.
Ja niin, haluan sinut, jos se ei ole tullut selväksi. En tiedä aistitko sitä kun viimeisen kerran nähtiin, mutta alan olla epätoivoinen tämän tilanteen suhteen.- Anonyymi
Tunnen samoin, olen myös erittäin epätoivoinen. Mitä tehdään tilanteelle?
- Anonyymi
Tuo samoin tunteva on sivusta, voit varmaan kertoa mikä viikonpäivä oli kun nähtiin viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo samoin tunteva on sivusta, voit varmaan kertoa mikä viikonpäivä oli kun nähtiin viimeksi.
Perjantai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantai
No ei ollut perjantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut perjantai.
Sitten olen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Tsemppiä sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten olen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Tsemppiä sinulle!
Ainoastaan kiusaajat kirjoittelee täällä, ei ketkään toiset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantai
Aamulla näit? Sivustasivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantai
Viime perjantai vai aiemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taitaa useampi henkilö esiintyä minuna, en ole vastannut kenellekään tuon alkuperäisen viestini jälkeen.. En halua sanoa tarkkaa päivää, mutta viime viikolla. Terv. 13.8 klo 6.34 viestin kirjoittanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taitaa useampi henkilö esiintyä minuna, en ole vastannut kenellekään tuon alkuperäisen viestini jälkeen.. En halua sanoa tarkkaa päivää, mutta viime viikolla. Terv. 13.8 klo 6.34 viestin kirjoittanut
Tarkoitatko viime viikolla tätä lähes loppuun kulunutta viikkoa vai edellistä? T.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän viikon perjantai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän viikon perjantai
Näittekö myös viime viikon perjantaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähty. Tänään nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin.
Keskustelitteko silloin kahdestaan?
- Anonyymi
Olen vain niin usein empinyt tunteiiten paljastamista.
- Anonyymi
Jos molemmat on sinkkuja niin kannattaako vuosia empiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos molemmat on sinkkuja niin kannattaako vuosia empiä?
Molemmat varattuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat varattuja?
Ei se tunteita estä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tunteita estä
TÄMÄ! Mullakin meni musta/valkoinen elämänasenne uusiksi, kun varattuna rakastuin varattuun. En todellakaan mitään tällaista suunnitellut koskaan.
-sivusta huutelija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÄMÄ! Mullakin meni musta/valkoinen elämänasenne uusiksi, kun varattuna rakastuin varattuun. En todellakaan mitään tällaista suunnitellut koskaan.
-sivusta huutelijaUskaltaako kysyä miten siinä kävi? Sivustamyös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaako kysyä miten siinä kävi? Sivustamyös
Ei käynyt oikeastaan mitenkään,
vuosien tuntemisen jälkeen tunne vaan humahti- aivan kuin jotain olisi loksahtanut kohdalleen. En edes tiedä mikä tässä toimi triggerinä,
mutta tunteet ovat menneet kuin vuoristorata onnen huipulta todella syviin vesiin. Ikävän tunne on vakio.
Emme ole siis suudelleet saati harrastaneet seksiä, vain yksi pitkä ja lämmin halaus- silloin tuntui kuin olisin vihdoin saapunut kotiin.
Enää en tiedä miehen ajatuksista tai ajatteleeko hän edes minua koskaan.
Että niin tässä kävi, ikävän tunne on vakio...
- Anonyymi
Viime to nähtiin mies, t, M... a, nainen
- Anonyymi
Täällä näköjään vain naiset kommentoi toisten naisten tekemiin aloituksiin..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728