vai mitä pörssiuutiset meinaa?
uskaltaako les-staadiolainen autoa hankkia?
Onko kamux kohta konkurssissa?
12
1591
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha taxi saatana.
- Anonyymi
Se firma ei mene konkurssiin. Pieni notkahdus vain. Kauppalehti sanoi että osta nyt osaketta ehdottomasti. Minä ostin.
- Anonyymi
Mitä se lestadiolaisuus asiaan vaikuttaa?
- Anonyymi
Aika vähän näköjään tiedät autoliikkeiden taustoista.
- Anonyymi
En tiedä mutta diesel-autojen varaston myyminen ei ole helppo nakki. Ainakaan kannattavasti.
- Anonyymi
Juuri näin, kavereita siellä töissä ja ei siellä kovin vahvasti mene, dieseleistä yrittävät eroon ja ovat päässeetkin jo n.20% dieseleistä eroon. Yli 3000 silti varastossa vielä ja dieselin myynti sakkaa pahasti . Samoin autoalan näkymät eivät ole kovin ruusuiset taantumaan / lamaan mentäessä . Kaksi ensimmäistä asiaa mitkä jätetään vaihtamatta ja ostamatta on autot ja asunnot. Itse olisin kovin varovainen tämän kanssa , faktahan on ettei heillä ole kuin vuokraseinät ja junnuja töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, kavereita siellä töissä ja ei siellä kovin vahvasti mene, dieseleistä yrittävät eroon ja ovat päässeetkin jo n.20% dieseleistä eroon. Yli 3000 silti varastossa vielä ja dieselin myynti sakkaa pahasti . Samoin autoalan näkymät eivät ole kovin ruusuiset taantumaan / lamaan mentäessä . Kaksi ensimmäistä asiaa mitkä jätetään vaihtamatta ja ostamatta on autot ja asunnot. Itse olisin kovin varovainen tämän kanssa , faktahan on ettei heillä ole kuin vuokraseinät ja junnuja töissä.
Hmm jos he eivät dieseleitä osta tai halua niin miksi minun pitäisi ostaa diesel auto heiltä? hmmmmm... Heillä on kyllä tieto ja analytiikka
- Anonyymi
Heikko on tuo konsepti. Tuodaan ulkomailta haluttuja autoja ja vaihdossa otetaan sellaista mille ei ole markkinoita.
Lestojen mielestä ketään kuin kuin toinen lesta ei ole hyvä ihminen. Itse en osta mitään yhdestäkään liikkeestä joiden tiedän olevas lestojen hallinnoimia. - Anonyymi
No nythän on helppo tutustua sijoituskohteeseen , käyppä kts. ja tee autokaupat niin kts. vieläkö puolenvuoden päästä kiinnostaa sijoituskohteena , kierrän kaukaa.
- Anonyymi
En tiedä onko menossa konkkaan, mutta aivan sama minulle.
- Anonyymi
Paljon vähäajettuja dieseleitä on mistä valita
- Anonyymi
Kamikaze tyylillä vaan valtavirtaa vasten, olet hieno mies onnea matkaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164