Mulla on ollu nyt pitemmän aikaa joitain oireita, joita oon luullu olevan ahistusta tai ocd mut en enää usko et on.
Oireita mm. Ahdistus asioista jotka ei mee just niinkun mun päässä, lika, ahdistaa muiden reaktiot tai muiden ahdistus, yhtäkkinen tarve purra tai satuttaa jotakuta tai itteeni, järjestelmällisyys, sotku ahistaa, pitää vaihtaa vaatteita koko ajan, oon tullu tosi nirsoksi, jos ei oo just sitä ruokaa mitä tekee mieli, en pysty syömään, mun aivot vaan käskee olla syömättä.
Jos kellään olis mitään tietoo mikä mua vois vaivata, niin olisin kiitollinen jos vastaisit<3
Mikä minua vaivaa?
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
En ole mikään asiantuntija, mutta vertaistukija ehka. Minusta sinulla on pakko-oireinen häiriö. Itselläni ollut aiemmin ahdistuneisuutta, mutta se ei ilmene noin, kuten kirjoitat. Sinun kohdallasi saattaisi ocd (eli pako-oireinen häiriö) olla se oikea.
Toki sinun pitää mennä asiantuntijan puheile (Psykiari) ja hän määrttelee sinun vaivasi ja määrää tarvittavan lääkityksen.- Anonyymi
Samaa vaivaa itsekkin ajattelin.
- Anonyymi
Mulla oli likaan komplekseja. Koki kaiken likaiseksi ja yritti puhdistaa. Mietin jossain vaiheessa onko se joku pakkoneuroosi.
Mutta minulla oli lopulta skitsofrenia. Oli toki vainoharhaisuutta myös.
Psyykenlääkkeillä poistui nuo oireet.
Mutta ehdottomasti jonkun asiantuntijan luokse. Kuulostaa häiritseviltä nuo oireet. - Anonyymi
ota rokote
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174