Olen syönyt aamiaiseksi kaurapuuroa jo useamman vuosikymmenen.
Aluksi puurona oli mamman kattilassa keittämä peruspuuro.
Nykyinen versio on sitten kuningaspuuro.
Lautaselle sopivasti kaurahiutaleita kauralesettä.
Päälle kaadetaan homogenoimatonta koko-/aito-maitoa
Annetaan pehmetä pöydällä puoli tuntia tai yön yli jääkaapissa.
Mikroon 3 min
Puuro mikrosta ja puuron reunalle ympyrä oliiviöljyä
Mikroon pakasteesta kupillinen marjoja täysmaidossa 1,5 min
Oliiviöljy haarukalla painellen puuron sekaan.
Marja-maitokuppi kaadetaan puuron päälle ja lisätään hieman AB-jugurttia. Haarukalla tehdään tästä smoothie.
Jos tarvetta makeutukselle, niin sekään makeaa marjajogurttia.
Jos tarvis, niin tätä voi ennen syömistä hieman lämmittää mikrossa mutta varoen, ettei tuhoa puurossa jo olevia terveellisiä bakteereita liialla lämmöllä.
Parempi ja terveellisempi kaurapuuro
Anonyymi
3
398
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa melkoiselta sotkulta. Kaurapuuro maitoon ei kiitos.
- Anonyymi
Sotkuista on.
Paras on penkkivelli.
Isoja kaurahiutaleita päälle kylmää maitoa ja nam.
Joskus olen kokeillut tuorepuuroa, sama kuin yllä, mutta annetaan kypsyä jääkaapissa yön yli.
- Anonyymi
Voiko tuota enää kaurapuuroksi kutsua. Taitaa aloittaja inhota kaurapuuroa kun siihen täytyy sotkea lisäksi vaikka mitä. Vaihda välillä ruishiutalepuuroon tai haudutettuun ohrapuuroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707