Kevat on taas pitkällä:)
Tutussa lammikossa vesiliskot taas vilistävät ja käyvät kisailujaan:) Läheisestä toisessa lammikossa löytyy jonkin verran sammakon kutua. Sammakot ovat meidän kulmilta olleet pari vuotta vähissä, toivottavasti kutu onnistuu!
Kirjosieppokin palasi pihapiiriin viikonloppuna -- on siis jo liki kesä:)
Vesiliskot heränneet
4
361
Vastaukset
- jippii
Minäkin näin ihan ensimmäistä kertaa elämässäni vesiliskon alkukuusta kun etsin matoja kivien alta:) Luulin sisiliskoksi ensin, mutta oli kummallisen näköinen, ja selvisi myöhemmin, että olikin vesilisko.
Ei varmaan uudestaan tielle eksy, kun on niin vaikea havaita, mutta oli mukava yllätys ja kiva uusi "tuttavuus" :)Tähän aikaan vesiliskot löytää vakiolammikoista, taitaa olla parittelu meneillään. Eli jos "kutulammikon" löytää, todennäköisesti niitä on siinä samassa paikassa tulevinakin vuosina;)
- -roosa-
moi. Minä olen pitänyt vesiliskoja noin 1 metrisessä terraariossa ja päästätän ne kyllä pian takaisin. ne pärjää hienosti ja nukkuvat kaikki päällekkäin :D yks on syönyt pienen pienen koppakuoren kädestäni!
- -roosa-
Lisään että mulla on niitä 2 . Rikhart ja Niilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181