Haluan löytää edullisen = halvan ja hyvän kasvovoiteen , onko ehdotuksia ?
Mieluiten hajusteeton, kuivalle ja herkälle iholle sopivan . Ja kyseessä aikuinen nainen.
Mieluiten vielä sellaisen jota ei tarvitse tilata verkkokaupasta!
Onko mahdoton tehtävä ?
Halpa& hyvä- onnistuuko
11
125
Vastaukset
- Anonyymi
Onko liikkumaetäisyydelläsi Yliopiston apteekki? Itse käytän ko. apteekin omaa ihonhoitotuotesarjaa. Kasvovoiteissa on valinnanvaraa erilaisiin tarpeisin. Tuoksuttomia, hyviä ja kohtuuhintaisia (alle 20 €).
- Anonyymi
No kun ei ole ya apteekkia lähellä - ikävä kyllä! Tuo ya sarja kyllä kiinnostaa kovasti, onkohan kuinka väkevästi hajustettu ?
Mietin jo verkkotilausta… - Anonyymi
Kumpaako käytät tuota ya normisarjaa vai luonnonkosmetiikkaa ?
- Anonyymi
The Inkey List -tuotesarja on hyvä ja edullinen. Saa ainoastaan verkosta tilaamalla.
- Anonyymi
Noi ya:t ei ole hajusteettomia!
- Anonyymi
On sekä hajusteettomia että miedosti hajustettuja!
- Anonyymi
Apteekkiin, siellä myös neuvotaan sinua.
- Anonyymi
Apteekissa kalliita tuotteita!
- Anonyymi
Itte oon huomannut, että ihan perusvoide ( ittellä ceralan tai ceralan plus ) riittää ja on parasta iholleni.
Jos käytän kaikenmaailman puhfistusaineita, kasvovesiä, seerumeita, päivä - ja yövoitrota jne… minun ihoni on huonommassa kunnossa! - Anonyymi
Itse tykkään Whamisan kasvovoiteesta! Sopiva ainaki itselle sekä hinnan että laadun puolesta 😊
Ja vielä linkki:
https://nenna.fi/product/whamisa-water-cream-kosteuttava-kasvovoide - Anonyymi
Ihan vahingossa törmäsin S-marketin hyllyssä voiteisiin, jotka on osa ketjun uutta yhteistyökuviota ranskalaisen Carrefourin kanssa. Mielenkiinnosta nappasin mukaan tuubin, jossa luki sopivan sekä kasvoille että vartalolle. Nimeltään Soft, sisältää jojobaa ja E-vitamiinia. 75 ml tuubi maksoi jotakin kaksi euroa. Kasvoille olen kokeillut vain kerran, mutta ihan kelpo tuote, ja käsiin imeytyi nopsasti. Saatavilla myös isossa purkissa. Jos ei sovi kasvoille, ei ollut kallis ostos, jos käyttää vaikka käsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174