Moporatsia huoltoaseman pihassa

Anonyymi

Usea "vit*ua"-jankkaava räkivä ja tupakoiva teini vei varmaan vanhemmilleen sakkolapun, ja kilvettömän viritetyn moponsa. On hyvä että nämä häiriköt saivat oikein kunnon muistutuksen siitä että laki se koskee heitäkin ja "pappa eller mamma betalar". Oletteko nyt tyytyväisiä lempenne hedelmien sikailuun kun pääsette sen maksamaan? Oppirahoja?

6

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä nillität kun et pentuna mopoa saanut etkä naista edes rahalla, ei se nykynuorison vika ole jos sulla ei ota eteen ku navetassa.

• Anonyymi

Taidat olla niitä sisäsiittoisia liperiläisiä kun noin kopsahti nilkkaan? Vai toiko "kasvattamasi" jälkeläisesi sakkolapun yms sanktiot maksettavaksi isulille, jonka kaljarahat menee nyt sakkoihin?
        ..huolestumisesi on aiheeton mitä seksiin ja mopoiluuni tulee. Olen yrittäjäperheen lapsi, ja olen itsekkin yrittäjä ja lapsiakin löytyy. Minulla oli nuorena 2 mopoa, jotka ostin kesätyörahoillani Että ihan kivasti tässä pärjätään 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla niitä sisäsiittoisia liperiläisiä kun noin kopsahti nilkkaan? Vai toiko "kasvattamasi" jälkeläisesi sakkolapun yms sanktiot maksettavaksi isulille, jonka kaljarahat menee nyt sakkoihin?
        ..huolestumisesi on aiheeton mitä seksiin ja mopoiluuni tulee. Olen yrittäjäperheen lapsi, ja olen itsekkin yrittäjä ja lapsiakin löytyy. Minulla oli nuorena 2 mopoa, jotka ostin kesätyörahoillani Että ihan kivasti tässä pärjätään 😊

Joku kummun sisar rakkauden tulos nillittää ja yrittää esittää yrittäjää hahahahahaa

• Anonyymi

Ihan vitun hyvä,että Poliisin puolelta tulee oppia.
      Kunnon sakkoja vanhemmille vai,niin viritetyt mopot saadaan pois.
      Kuulin,että Jyrin kylässä mopoilija sai 1000e sakkoa,iskan laittama 70cc tai 80cc pytty yms.
      Eihän lapset voisi kovinkaan rikkoa lakia, jollei olisi tyhmiä vanhempia..just vellihousu vanhempia.
      Minulla oli mopo nuorena ja en perkule saanu virittää,selkäsauna olisi tullut jos sakkolapun kanssa kotio olisin menny.(ihan hyvä ja kasvatti paljon).
      Hulttio pentu kertoo hulttio vanhemmista !

• Anonyymi

Bro miks oot noin kiree meikä vaan koitti nopee käydä joensuusta nappaa akuutit nipit et ois illasta päässyt äijien kaa koulun parkkipaikalle polttaa dänkkisätkän ja pientä kevyttä illanviettoo mopol keulimist yms. mut nyt isi on vihanen ja äiti ja pikkusisko nyrkin alla taas seuraavan pari viikkoo.. mullekki napahti kotiarestii kuukaus tosta ei auta ku vetää subuöverit ja vetää handuu seuraavat neljä viikkoo oikeesti jäbä vähän sympatiaa hei

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57