21.08.2022.SANA SANOMA NYT KLO 17.43 Dan. 5:2 Kun viini oli makeimmillaan. NÄIN SANOO HERRA HERRA NYT MINÄ OLEN PUHUNNUUT PÄÄMIEHELLE HALLITUKSELLE
EDUSKUNNALLE HE TEKEVÄT SAMOIN KUIN TÄSSÄ KIRJOITUKSESSA LUKEE JUMALAN SANASSA .JA KÄY SAMOIN SYNTI ON SAAVUTTAMASSA TÄYTEETEEN
MITTAAN TÄSSÄ KANSASSA JA MINÄ SALLIN TÄMÄN TAPHTUA AIVAN PIAN SANOO HERRA TIIMALASIN AIKA LOPUU.
TERVESIN JARI PASANEN profeetta pastori Nehmia srk nettityöntekijä sananjulistaja-lähetystyö
Profeetan sana sapattina
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä mies on väärä profeetta.
- Anonyymi
Profeetta kuitenkin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profeetta kuitenkin :)
Hauska vastaus, tämä piristi päivääni 😂. Oikeestihan väärä profeetta ei ole profeetta lainkaan.
- Anonyymi
"...Joo, ei saa todellakaan juopua, kesti viisi minuuttia saada pää selväksi sokerihumalasta ja NATO:ttelusta, sitten tajusin, että eihän nämä kaupunkilaiset ole venäläisiä[(uhkakuva)], vaan suomalaisia -Kauheaata politiikka on aina, sillä poliisi pitää järjestystä, mutta ensin kansa juotettiin keskiolutta vahvemmilla juomilla noin vuosi,Kokoomuksen toimesta, heti pitäisi päästä uffeaffeiffe sanoilla uhkakuvista
- Anonyymi
"...äkkikauhistuksenvälttö olkaa, murhasin isän tunteella[(kakkospaahtokahvi, äitin kymppi espanjalaisella kahvilla, kun en tajunnut rukoilla :" Pelko sanoi, jospa rukoilisin Evankelisluterilaisten pappien puolesta, ja pålman heikkipålmankissuherää kuolleista
- Anonyymi
Tämä kahvista puhujan parodiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kahvista puhujan parodiaa?
Aloitus vaikuttaa kirjoitetun viinalla terästetyn kahvin voimalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010