Mulla 2008 vm Dethleffs. Dometic jääkaappi.
Auton ostosta kaappi toimi moitteetta, niin sähköllä kuin kaasullakin.
Viime reissulla jääkaappi ei enää kylmennyt. Nihkeästi 12-15 astetta. Kotona kokeilin niin ei jäähtynyt alle 22asteen.
Purin ulkoseinästä ritilät pois, polttimen peltisuojan otin irti, itse poltin oli yhdellä ruuvilla kiinni.
Poltin taipui varovasti taivutettaessa esiin. Tutkin ja imurilla varovasti putsailin, kaasuputken liittymäkohdassa on lähellä polttimen varressa läpi reikä. Toisen puolen suljin sormella ja hobitin imurin putkea lähemmäs, kas ..polttimen sisältä tuli reiälle kurkkimaan ruostepalanen ja kohta livahti imurin putkeen.
Nyt syttyy jääkaappi ekalla pitsin napsauksella ja jääkaappi kylmenee kuten ennenkin. Viileähköllä kelillä menee vaikka pakkasen puolelle.
Onko jääkaappi lämpökaappi?
Anonyymi
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
minä jäähdytän kaljat rumatikillä. palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
No ei tyhmyydestä sakoteta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tyhmyydestä sakoteta!
se on sinulle pelastus
- Anonyymi
Minä kun joonasin pakoputken niin aamulla oli jääkaapissa miinus 25astetta. ..tosin rumatikki puhalsi koko yön..peiton reunoissa oli lyijypainot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164