Voi mies minkä teit!

Anonyymi

Sussa mies on sitä jotain.. olet kyllä vaikeasti luettavissa ja hiljainen, mutta silti jokin vetää puoleensa. Nyt lähiaikoina olen huomannut odottavani hetkeä, jolloin pääsen katsomaan sinua silmiin. Tosin useasti katseemme ei kohtaa mutta viime aikoina hieman enemmän. En usko, että tunnet samoin käytöksesi perusteella ja parempi niin, koska ei ole hyvä sekaantua työkavereihin. Onneksi et pysty lukemaan ajatuksiani katseesta.

10

1394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa.

• Anonyymi

Jep, olen kyllä katsonut sun vihreisiin silmiin ja yrittänyt tulkita sieltä jotain merkkiä sun ajatuksista.

• Anonyymi

Millä kirjaimella alkavaa henkilöä olet yrittänyt tulkita?
        -nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kirjaimella alkavaa henkilöä olet yrittänyt tulkita?
        -nainen sivusta

Se on 10. kirjain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on 10. kirjain

Ehei... kyllä se on 12.kirjain

• Anonyymi

Niinpä. Yhtä punahiuksista naistakin olen minä ajatellut. En töissä tietenkään rupea iskemään ketään. Enää me ei nähdä, koska siirryn toiselle alueelle. 🤷‍♂️

• Anonyymi

Emmehän ole edes samalla työvuorolla😕

• Anonyymi

Voin osittain samaistua aloittajan tekstiin. On kokemusta vaikeasti tulkittavasta tuuliviirin tapaisesta miehestä. Itse aloin vetäytymään kauemmas huomattuani monia merkkejä, jotka tulkitsin selkeästi kiinnostuksen katoamiseksi. Toinen osapuoli aikoinaan vihjaili enemmistäkin jutuista, mutta käytännössä ei kuitenkaan koskaan halunnut tutustua kunnolla ja paremmalla ajalla.

• Anonyymi

Sivusta. Meitä miehiä on moneksi. Tässä yksi tarina. On myös miehiä, jotka ajattelee, etteivät riitä suhteiluun. Itsensä vähättelyä aina. Uskon puute hyvään puuttuu. Epäileväinen tulevasta ja toisesta. Syitä voi olla monia, mut epäileväinen on varovainen. Hetken hurma ei kanna pitkälle ja sit pettyy itseensä tai toiseen (ajatus).

Pessimisti suhde asioissa, mut optimisti tulevan suhteen. Onnistumisia kaipaava, jolloin usko suhteiluunkin voi kasvaa. Jokainen elää huonoja hetkiä, jotka voi kestää vuosiakin. Toivoa erilaisiin asioihin voi olla, luottamuksen kadottaa helposti, mut saavuttaa vähemmän helposti. Epävarmuutta ja pelkoa todennäköisesti taustalla.

Kukaan ei halua suhdetta, joka alkaa tuntumaan rasitteelta, kun elämisen arvot eivät kohtaa. Pettymyksiä ei halua, mut jos oma tuntemus on passivoituminen helposti toisen seurassa, silloin mielummin erillään kuin yhdessä. Miten toinen kokee esim. riitatilanteet? Onko kykyä sovitella asioita? Toisilla ei ole, vaikka muuta väittävät.

Paljon kysymyksiä, vähemmän vastauksia. Uskooko mahdollisuuksiinsa? Harvemmin uskoo. Siksi mielummin etäinen kuin hyvään uskova. Nämä omia tuntemuksia, huomannut et saanut huomiota naisilta, mut oma kyky vastaanottaa niitä puutteellinen, enempi uskon puutteen takia (epävarmuutta, oma arvo, omassa päässä?).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55