ei hän täällä ole. Ja elämäni on ohi. Olen tyhjä kuori. ☕ 🐚
Huomenta vaikka
17
58
Vastaukset
Huomenta. Täällä työmaalla niitä on paljon jonka elämä on ohi. Rinssi kuitenkin juo vielä ☕ kaffi että ei niin huono tilanne.
Alkaa olla niitä ainoita iloja tämä kahvin juonti. Noh, on vielä harrastukset tietenkin, mutta ei tämän taudin kourissa.
Kävin miettimään, missä olet töissä. Haudankaivajana?PalstaRinssi kirjoitti:
Alkaa olla niitä ainoita iloja tämä kahvin juonti. Noh, on vielä harrastukset tietenkin, mutta ei tämän taudin kourissa.
Kävin miettimään, missä olet töissä. Haudankaivajana?Näin on.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kävin miettimään, missä olet töissä. Haudankaivajana?Voisko se olla tiedät kyllä mikä? Eli sars-keuhkokuume, eli pandemia? Olen lähes satavarma että minulla oli se tässä noin kuukausi sitten. Heti kun pystyy menemään kävelemään tai lenkille niin se kannattaa. Sen avulla pöpöt karsiutuvat tehokkaammin veks hengityselimistöstä. Minulla se auttoi.
Anonyymi kirjoitti:
Voisko se olla tiedät kyllä mikä? Eli sars-keuhkokuume, eli pandemia? Olen lähes satavarma että minulla oli se tässä noin kuukausi sitten. Heti kun pystyy menemään kävelemään tai lenkille niin se kannattaa. Sen avulla pöpöt karsiutuvat tehokkaammin veks hengityselimistöstä. Minulla se auttoi.
Tämä on korona. Enkä edes enää välitä, miten tässä tämän kanssa käy.
- Anonyymi
Huomenta! Juuri hän ei ehkä ole, mutta minä olen, moi. Juteltiin täällä illalla /yöllä yhdessä ketjussa. Teetä ja hunajaa kupissa nyt minulla.
- Anonyymi
Huomenta sinne tee kuppin ääreen L
Huomenta vaan. Niin me juteltiin. Tee hunajalla on hyvää. Voisi toimia tähän tautiinkin. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta vaan. Niin me juteltiin. Tee hunajalla on hyvää. Voisi toimia tähän tautiinkin. :)
Kokeile ihmeessä. Minulla auttoi yskään se hunaja. :)
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile ihmeessä. Minulla auttoi yskään se hunaja. :)
Kyllä se siihen auttaa :)
- Anonyymi
Incelin päiväkirja.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja entäpä sitten? Sehän se on.
Viha ei kohdistu kuitenkaan naisiin, vaan itseeni.
- Anonyymi
Rinssi Poudalle: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009026482.html
- Anonyymi
Kyllä se vielä löytyy..
https://m.youtube.com/watch?v=idMOO7_OWDI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135