Notkutaan Tinderissä ja epätoivoisesti yritetään löytää seuraa. Mutta sitä ei löydy kun on aikanaa koulutus jätetty kesken ja parhaillakin on amis tausta. Henkilökohtainen hygienia on niin ja näin. Ne keltaisen ruskeat kalsarit vaihdetaan kerran vuoteen ja kuski harjaa hampaansa kanssa kerran vuoteen. Täällä virtuaalimaailmassa mesotaan kuinka hyvä dacia on ja ne puuttuvat härpäkkeet vain hyvä asia daciassa. Tosiasiassa ne harvat härpäkkeet juuttuvat pakkasilla ja ankea sisusta aiheuttaa kuskille masennusta ja näppylöitä. Kaiken kruunaa tehottomat moottorit. Niin, dacia on tientukko toyotan kanssa.
Dacia miehen arkea
13
72
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta nythän nää pöllöt kehuu kun alkaa pikkuhiljaa härpäkkeitä tulla. On sitä tätä ja tuota aina puheenaiheena. "soft feel" ratti ja android auto tuntuu nyt yhtäkkiä olevan se the juttu.
- Anonyymi
Mulla on kaksi Daciaa, kaunis vaimo ja tienaan yli 70k vuodessa.
Elämä hymyilee myös Dacian ratin takaa.- Anonyymi
Unohdin mainita, on myös velaton omakotitalo.
- Anonyymi
Tuota ei usko kyllä kukaan. 70k tienaava ei daciaan alennu. Niin helposti on varaa tuolla palkalla kunnon autoon että ei mene läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota ei usko kyllä kukaan. 70k tienaava ei daciaan alennu. Niin helposti on varaa tuolla palkalla kunnon autoon että ei mene läpi.
Sitten mulla menee tosi hyvin, kukaan ei edes uskokkaan.
- Anonyymi
Olen tässä katsellut itselleni hyvää autoa. Mikä siinä on että daciat pääsääntöisesti haisee vanhan miehen pieru ja penkit ovat karseessa kunnossa. Haju on niin paha että olen joutunut ajamaan sivuikkuna auki. Selkeästi hygienia ei ole daciatien vahvinta puolta. Kyllähän se pitäisi olla itsestään selvä asia että hampaat harjataan kaksi kertaa päivässä ja suihkussa käydään päivittäin.
- Anonyymi
Saman huomannut, yksi koeajettu haisi myös krapulaoksennukselta. Päädyin ostamaan sittenkin renaultin.
- Anonyymi
Vain köyhät ostaa toisen vanhan.
Mutta kiva että pidät daciaa hyvänä autona, kun kerran olet useampaa käynyt koeajamassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain köyhät ostaa toisen vanhan.
Mutta kiva että pidät daciaa hyvänä autona, kun kerran olet useampaa käynyt koeajamassa.Pitäähän niitä autoja kokeilla, ei muuten voi valita hyvää. Pälli.
- Anonyymi
Ihmettelen myös kun joku ostaa toisen jo ajaman auton. Aina ostan uuden. Se tuoksuu mielestäni paremmalta.
- Anonyymi
Miksi joku on luopunut autosta, jonka ostat? Ei kaikki huvikseen autoja vaihtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joku on luopunut autosta, jonka ostat? Ei kaikki huvikseen autoja vaihtele.
Tietämättömät vaihtavat auton melko pienen vian takia siis takuuajan jälkeen toki. Yleensä mistään mitään tietämättömän kultalusikka anuksessa syntyneen porhon auton saa 10-20% auton uutena ostohinnasta ja vian/vikojen korjaukseen menee 100-500€. Luulevat että on paalivalmis romu kun vähän vetää johonkin suuntaan tai jarruista kuuluu pelottava ääni.
- Anonyymi
Prööt prööt. Mites dacia kuskin hygienia. Koskas on viimeks käyty suihkussa? Kelta ruskeat kalsarit vaihtoon nyt heti ja sitten tinder auki ja seuraa etsimään. Ps. Muista mainita profiilissa että ajat dacialla. 😀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748