Kerro mitkä on sun turn on -asiat toisessa?
Mikä saa kiinnostumaan?
Kerro mitkä seikat naisessa on turn on?
18
1558
Vastaukset
- Anonyymi
Huomioin välittömästi:
-kiltit silmät
-hyvä huumorintaju
-älykkyys
-keskustelukyvyt
-huomaavainen asenne seurassa, sosiaaliset taidot
-muutama ulkoinen juttu- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Peukku. Ei lisättävää.
Mä en oo älykäs... Haluaisin olla.
- Anonyymi
-tupakointi
-ylimielisyys
huumorintaju
samanmielisyys
ajattelee muista ihmisistä positiivisesti
urheilullinen, mut paljon miinusta, jos liikaa. Kohtuus kaikessa.
seikkailunhalu
omaan silmään nätti, mikä ei tarkoita kansikuvatyttöä - Anonyymi
-Avoin ja huumorintajuinen ja pääasiassa positiivinen.
-Minusta viehättävä (on monenlaisia viehättäviä)
-Tarpeeksi älykäs
-Rehellinen
-Haluaa erotiikkaa ja on leikkisä
Jos ajattelee erotiikkapuolta niin siinäkin avoin ja antaa minun esim ihailla häntä päästä varpaisiin ja pussailla sekä nuolla tiettyjä paikkoja. Pidän valtavasti sääristä ja jaloista. Toki kasvot hiukset rinnat lantio peppu ym on myös kiinnostavia.
Turn off on käänteiset asiat.
Jatkuva negatiivisuus tyhmyys epäluotettavuus ei viehätä pihtaa ja on ärtynyt sekä varautunut. - Anonyymi
Luonne
- Anonyymi
Pitkä, maskuliininen, dominoiva.
Oma vastakohtani. 🙃 - Anonyymi
Femme, isohkot rinnat ei liian isot.
Älykkyys
Keskustelutaidot
Huumorintaju, ei tosikkoa kiitos.
Sporttinen, ei kiitos sohvaperunaa
Hymy
Omaa hyvät käytöstavat- Anonyymi
Osallekko oikeasti femmeys tai maskuliinisuus kumppanissa on tärkein ominaisuus... että juoksevat syliin vaikka miten huonosti käyttäytyy, puhuu niukasti eikä juuri mitään yhteistä ole.
- Anonyymi
itseäni ainakin vastakohta vetoaa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, itse en samaistu. Mulle pääkoppien sisällön pitäs kohdata tärkeis asiois, mut on toki ulkonäölläkin joku rooli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen kommentti
Eipä oikeastaan, ihmiset ovat kuitenkin erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oikeastaan, ihmiset ovat kuitenkin erilaisia.
Tämä 🙏
me ollaan erilaisia eikä siinä ole mitään erikoista
Hymy, positiivisuus, empaattisuus, kuuntelu- ja keskustelutaito, pilke silmäkulmassa ja ylipäätään ystävällinen luonne 🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081