Kannattaako jänistä kytätä? Missä, millä paukuilla ja koska jne.? Käykö esim. pellon reuna tai hakkuualue? Olen aloittelija näissä hommissa.
Jänistä kyttäämällä
7
987
Vastaukset
- Anonyymi
Apilapellon reuna, metsäteiden risteys. Ihan peruspatruuna.
- Anonyymi
Juuri noin, ja sorry, että korostan (taas) riittävän lyhyen ampumamatkan merkitystä, itse jouduin helmikuussa ampumaan rusakkoa 3 krt. jäi kyllä, myöhemmin mittasin matkan 41 m ! luulin matkan olevan max 35 m, enkä ole edes aloittelija, avoimessa maastossa on näköjään helppo möhliä..
- Anonyymi
Olen rusakon kanssa vahtinut peltoa. Oli parinmetrin päässä vieressä. Tottakai haulikko sylissä, piippu väärään suuntaan. En sit viitsinyt ampua kun rusakko hyppäsi ojanyli pellolle. kun kaveri istu vieressä niin nätisti.
- Anonyymi
Näkeekö jänikset oranssia? Että huomaako jänis oranssin liivin maastosta?
- Anonyymi
Jänis ei ilmeisesti näe oranssia (tai muitakaan värejä kuten ihminen), mikäli se ei ole taustaansa vaaleampi/tummempi, vrt. mustavalko valokuva. Mutta Vihervasemmistolaiset näkevät oranssin hyvin ja jos se vieläpä liittyy metsästykseen, sitten ne näkevät punaista...
- Anonyymi
Eipä taida nähdä, kuten ei muutkaan pimeällä liikkuvat eläimet. Pienimmän liikkeenkin herkästi huomaavat.
- Anonyymi
Rusakat ovat puutarhojen elättejä,siellä ne syövät kaikki omenapuun taimet.
iltahämärissä.Sänkipellot ovat myös hyviä paikkoja kytätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286