Eikös niitä rahastoja kannata ostaa vain silloin, kun ne on reippaasti miinuksella. Ostaa siis vain silloin isomalla summalla. EIkä osta ollenkaan silloin, kun ovat reippaasti plussalla?
?
Kuukausisäästämistä suositellaan, mutta?
3
215
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kuukausi ostolla saa paljon aikaa! Mutta jokainen tekee päätöksen itse ja vastaa seurauksista. Eikä huonoa tai huippuarvoa kukaan tiedä! Onko 118€ maksaneen rahasto-osuuden arvo parempi kun sen arvo on 140€ vaiko 155€ Koronan alussa maaliskuussa 2022 minulla oli rahasto jonka arvo oli 157€ ja möin niitä "hädässä" 20 kpl. rahaston kurssi laski 40€/kpl muutamassa päivässä ja viikossa. Muutamassa kuukaudessa se kuitenkin korjautui lähelle 140€ . Mikä oli fiksua? Sain tilille 2000€ ja pari tärkeää hankintaa!
Mutta jojoamista ei kannata alkaa tekemään! - Anonyymi
Mutta kun jossain puhuttiin siitä, että kun rahastot on valtavasti miinuksella, niin silloin niitä kannattaa nimenomaan ostaa lisää. Alennusmyynti? Eikä missään tapauksessa säikähtää, kun kaikki on miinuksella.
- Anonyymi
Täytyy vain tunnistaa koska on alennusmyynti ja koska oikeasti menee huonosti ja pitää huoli, että voi itse päättää myyntiajan, eikä rahapula tee sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068