10 vitsausta määrättiin 2008

Anonyymi

Isä ja Kristus ilmestyi 2008. He vaati pahojen tekojen tunnustamista elokuun 2008 loppuun mennessä. Tai Suomen kansa ja kotieläimet annetaan Saatanan haltuun 2009 alusta.
Jehovaa alettiin pilkata ja hän suuttui sanoen tulee nyt Egyptin 10 vitsauksen kaltaisuus teidän osaksenne.

Niin onkin vitsaukset lähteneet liikkeelle:
1. Arabikevät 2011
2. Isis 2014 ja pakolaisvyöry 2015
3. Covind korona 2019
4. Inflaatio ja Ukrainan sota 2022
5. ????
6. Etc.

Jouduin itse rukoilemaan 2008 Jehovan edessä: Muista poikasi hartain rukous:
Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle ja kuinka toivonkaan että se jo olisi syttynyt.

Niin alkoi tuli leimuta 2011 kesästä alkaen......

Vitsaukset alkoivat kyvyttömyydestä ripittäytyä pahojen tekojen jälkeen. Mutta nyt kun Jumala vitsaa kovalla kädellä näyttää Jumala itse melkein pahimman onnettomuuden aiheuttajalta.

Aikakausi on vierähtänyt loppuunsa ja loppu on tullut. Painopiste kulttuurien ja rikkauden on valunut itään. Kiina ja Intia sekä Arabia nousee kohisten. Eurooppa kuihtuu.

2

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmestyksiä on ollut yhteensä viisi ja ne kaikki viittaa maailmanloppuun.

1998 ilmestyksessä sanottiin Ilmestys 12 on nyt totta, demonit syösty alas maan päälle, saatanalle annettu Jumalan koko Voima vaikka Antikristuksen pystyttämiseen. Joh. 16:25 myös menossa.

2003 ilmestyksessä Jeesus kertoi: Minun perintöosani ryöstettiin ja turmeltiin paratiisia myöten. Siksi maailma muuttuu nyt yhdeksi suureksi uhrialttariksi, jolla kaikki kaunis uhrataan.

2008 saatanan valtaan joutuu Suomi 2009 lukien. Egyptin 10 vitsausta tulee.

2012 Demonit ovat nyt voiton puolella Jumalasta ja Jumala tarjoaa Maailmanlaajuisen kansalaispalkan rauhan välineeksi. Merkit Imaami Mahdin tulosta alkoivat.

2017 Tästä lähtien päivät pahenevat eivät parane enää vaan kulkevat tappioon. Myös joitakin karttoja imperiumeista piirrettiin kansalaispalkan tueksi.

• Anonyymi

"Isä ja Kristus ilmestyi 2008."

Ilmestyi kenelle? Aloittajalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe