Ei jaksa itse lähtee tarkastaa kun olen niin laiska. Eikä kukaan ole laittanut hintoja minnekään julkiseen palveluun kuten polttoaine.net , koska ihmiset on nykyään niin laiskoja, ettei mitään viitsitä tehdä muiden iloksi varsinkaan tällä alueella. Joten olisiko se alle 2 euroo, että kannattaisi lähtee pimeestä metsäluolasta liikkeelle tankkaamaan halpaa bensaa? Vai pysyisikö vaan pimeessä luolassaan.
Voisiko joku kertoa paljon 95 ja 98 bensa maksa per litra Mänttä-Vilppulassa?
13
986
Vastaukset
- Anonyymi
No mä oon niin laiska etten jaksa kertoo.
- Anonyymi
Sä oot kyllä laiska.
- Anonyymi
St1 vilppula 95e 2.12e. 98e 2.19e. mänttässä noin 2.18e
- Anonyymi
No sentään lähempänä 2 euroo kuin 3, mutta ei vielä alle 2e.
- Anonyymi
Lataa puhelimeen sovellus tankille..
- Anonyymi
Pitäisi kyllä kirjoittaa " lataa Tankille-sovellus" niin tajuaisivat helpommin.
- Anonyymi
Liikaa maksaa.
- Anonyymi
Täälläpäin taitaa olla joku hintakartelli, josta pitäisi ilmoitella iltapäivälehdille. Yleisesti on kerrottu, miten Suomessa polttoaineiden hinnat on alle 2 euroa, no ei ole täällä. Heti huomaa eron, kun vaihtaa paikkakuntaa.
- Anonyymi
No eipä nytkään monessa paikkaa oo alle 2€ harvassa on..
- Anonyymi
Monessakin paikassa. Nyt on jo joillakin paikkakunnilla alle 1,90 e/l, kertoi uutisointi.
- Anonyymi
Maksaa paljon ja vähän päälle.
- Anonyymi
Ei mitään esso vainaalta tankki täyteen ja menoksi. Nauraa
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539