Oon siis 12-vuotias tyttö ja meen ens syksynä yläasteelle. Mua hermostuttaa ihan hirveesti koska luulen ettei mulla oo enää kauheen hyviä ystäviä omalla luokalla yläasteella. Kaikki mun kaverit on rinnakkaisluokalla eivätkä varmaan tuu olee mun Kaa samalla luokalla. Tiiän että tää kuulostaa tyhmältä mutta oon jo melkein itkenyt siitä. Syy on se että oon "pitkä tyttö" , tuun olemaan kaikkia poikia pidempi ja joistakin ei varmaan edes kasva mun pituisia. Eli oon epävarma löydänkö kavereita ja jännittää ihan hirveesti joten voisko joku kertoa miten asiat menee siellä eli saanko kavereita ja näin?
Menetänkö kaikki kaverit yläasteelle menon takia
Anonyymi
3
230
Vastaukset
- Anonyymi
aina tulee uusia kavereita. turhaan murehdit.. 😊
- Anonyymi
mäkin uskon että saat kavereita. omaa kokemusta asiasta että olin ainoa tyyppi ala-aste luokalta joka meni d luokalle ja muut jaottui muille luokille. Sain tän hetkiset parhaat kaverit sitä kautta ja uskon että en niitä ois saanut jos olisin jäänyt vanhoihin kuvioihin
- Anonyymi
Kyllä kavereita löytyy onhan useammat muutkin siirtyneet ja funtsineet oletettua
ongelmaa . Ihminen ei kuitenkaan voi ikuisesti olla samassa tilassa/porukoissa , muutoksia tulee ja ole utelias positiivisesti .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256