Tuisku lopettaa artistin hommat

Anonyymi

Tuisku lopettaa keikkailun ja muuttaa Epsanjaan. Onpa hyvä uutinen.

6

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras uutinen tänävuonna, päästään siitä pellestä eroon vihdoinkin.

• Voihan sitä välillä muutakin tehdä, jos haluaa. Tosin esim. vanhat rokkarit edelleen vetää, vaikka ikää monilla on jo yli 70, joilla jopa yli 80. Mick Jagger, Keith Rickhards ja kumppanit yhä heiluu eikä musisointia lopeta muu kuin sairaus tai kuolema. Ozzykin varmaan yhä keikkailisi ellei olisi saanut parkinsonintautia. Musisointi, laulaminen ja keikkailu on monille vanhoille musiikki-ihmisille elämäntapa.

• Anonyymi

Antin faneille (en ole yksi niistä) tietenkin surullinen juttu, mutta oikeasti kuka nyt uskoo että se 100% lopettaa? kyllä se viel keikkalavoille palaa se on ihan varma. Ärsyttävää tuollainen rahastus "viimeiset keikat" kyllähän Antilla faneja keikoille aina riitti/riittää. Turhanpäiväistä valehtelua Antilta, kun itse sisimmissään myös varmasti tietää että paluu lavoille tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Keikkatauolle hän vaan jää ja sillä Selvä.

• Anonyymi

Uskomatonta, että niin heikolla äänellä ja surkealla äänialalla on voitu tehdä edes jonkinlainen ura.

Katajaiselle kansalle kelpaa sekundakin, kun ykköslaatua ei ole tarjollla.

• Anonyymi

Kyllä oli taas itkemistä Iltalehden kolumnissa, kuinka naisviha selittää sen, että Tuiskua ei alkuaikoina otettu vakavasti ja kehdattu kuunnella, kun pikkutytöt fanitti. Joopa joo, pikkutyttöjen ihailu perustuu aina ulkomusiikillisisiin seikkoihin ja Tuiskun musiikki oli varsinkin alkuaikoina todella heikkoa. Mulla ei ole mitään häntä vastaan ja olisinhan voinut ja voisin tänä päivänäkin kuunnella häntä salaa, jos en sitä julkisesti kehtaisi tehdä, mutta siihen ei ole mitään motiivia. Kiva, että ihmiset nauttii hänen keikoillaan ja saa siitä jotain irti, mutta ei se musiikki tänäkään päivänä mitään hääviä ole, jos toki parempaa kuin ennen. Voisin fanittaa häntä vaikka ihan tsempin vuoksi, mutta kun ei hänestä ole edes ottamaan kantaa siihen, että kuuluuko vähemmistöön vai ei.

• Anonyymi

Joo, menkööt vaan espanjalaisten kiusaksi seuraavaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe