Ostin pojalle uuden Valtra traktorin

Anonyymi

Ostin pojalle uuden Valtra S 349 traktorin. Sillä on mukava käydä lukiota ja ennen kaikkea paljon turvallisempaa kuin jollain turvattomalla mopoautolla. Tiedä vaikka tuolla iltasella kylillä pyöriessään löytäisi vielä nuorenemännän taloonkin. Käytetään tuota toki jonkin verran maataloustöihinkin jos poika niin haluaa.

36

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Aikoinaan Pekkarisen poijat kulki kopittomalla traktorilla koulussa. Että se vaatii jo vähän harrasteneisuutta.

• Anonyymi

Ei se oo mies eikä mikään jos ei shortsit jalassa vedä kopittomalla tammikuussa parkkiin.

• Anonyymi

Ostettiin tyttärelle zetori, sillä on paljon turvattomampaa kulkea lukioon kuin mopoautolla.
      Tiedä vaikka zetorilla kylillä pyöriessään löytäisi mukavan pankkopersun isännäksi.

Maataloustyöt tytär joutuu jatkossakin tekemään talikolla ja lapiolla!

• Anonyymi

Muista ettei ajele polttoöljyllä vaan dieselillä

• Anonyymi

Maatloustukirahoillako valmetit pojallesi ostit? Pinta-alatuki, kesantotuki ym. niillä varmaan saa traktorin vaihdettua kerran vuodessa.

• Anonyymi

Eihän jyväjemmarit muuten saa mitään hommattua.

• Anonyymi

Tukigoldia vaan vilauttaa, niin rahaa ilmestyy. Maalaiset pitäisi kotiuttaa pellolle muita kuppaamasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukigoldia vaan vilauttaa, niin rahaa ilmestyy. Maalaiset pitäisi kotiuttaa pellolle muita kuppaamasta.

Kunhan nyt ensiksi saataisiin kotiutettua somalipopulaatio takaisin savannille.
        Puheena olevat maalaiset ovat sentään suomalaisia ja tehneet / tekevät työtä suomalaisen ruuan pöytiin saamiseksi.
        Ei ne maamiehen tuet ja rahat niin kummoisia ole, vaikka niin luullaan, kun ne menot rupeaa olemaan sitä luokkaa, mitä nyt ovat.
        Ruuan tuottajat ovat vähissä, vaikka olisi tärkeää olla omavarainen ruuan suhteen. Tulemme toimeen ilman ananasta, tonnikalaa, katkarapuja ja simpukoita, mutta emme ilman leipäviljaa, myös kaikki juurekset ovat tärkeitä. Omista vesistä saamme kalaa, metsistä marjoja ja lihaa maataloustuottajilta.
        Jos tuonti tyssää, pitää itsellä olla syömistä edes joksikin aikaa, tästä ei vain välitetä. Voisi olla, että vaikkapa kananmunat olisivat arvossaan.
        Miten kaikkien Suomen kaupunkien äiti Helsinki ruokkisi asujansa? Siellä on vaikea perustaa pieniäkään peltoja perunan kasvatukseen, maalla se vielä onnistuu.
        Maailman tilanne on mennyt sellaiseksi, että milloin vain voi tuonti loppua, eikä jatkosta tiedetä.
        Ajatelkaas, jos kahvia ei saataisi??
        Sitä ei taideta kasvattaa edes Euroopassa, siitä maksaisi mitä vain, jos on kahvikissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan nyt ensiksi saataisiin kotiutettua somalipopulaatio takaisin savannille.
        Puheena olevat maalaiset ovat sentään suomalaisia ja tehneet / tekevät työtä suomalaisen ruuan pöytiin saamiseksi.
        Ei ne maamiehen tuet ja rahat niin kummoisia ole, vaikka niin luullaan, kun ne menot rupeaa olemaan sitä luokkaa, mitä nyt ovat.
        Ruuan tuottajat ovat vähissä, vaikka olisi tärkeää olla omavarainen ruuan suhteen. Tulemme toimeen ilman ananasta, tonnikalaa, katkarapuja ja simpukoita, mutta emme ilman leipäviljaa, myös kaikki juurekset ovat tärkeitä. Omista vesistä saamme kalaa, metsistä marjoja ja lihaa maataloustuottajilta.
        Jos tuonti tyssää, pitää itsellä olla syömistä edes joksikin aikaa, tästä ei vain välitetä. Voisi olla, että vaikkapa kananmunat olisivat arvossaan.
        Miten kaikkien Suomen kaupunkien äiti Helsinki ruokkisi asujansa? Siellä on vaikea perustaa pieniäkään peltoja perunan kasvatukseen, maalla se vielä onnistuu.
        Maailman tilanne on mennyt sellaiseksi, että milloin vain voi tuonti loppua, eikä jatkosta tiedetä.
        Ajatelkaas, jos kahvia ei saataisi??
        Sitä ei taideta kasvattaa edes Euroopassa, siitä maksaisi mitä vain, jos on kahvikissa.

Tuo oli sarkasmia. Kova kato on käynyt Lieksan maatiloissa ja jatkuu vaan.

• Anonyymi

Hyvä. Tyttöni kokoaa niitä Suolahdessa.

• Anonyymi

Kalsareita? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalsareita? 🤔

Ei vaan zetoreita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sitä vielä että kyllä tuosta kuvankin perusteella näkkyy että lieksalaisia ollaan ja ihan varmasti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä vielä että kyllä tuosta kuvankin perusteella näkkyy että lieksalaisia ollaan ja ihan varmasti!

Komioita ovat, lieksalaiset.
        Hyvin tuo raktori kulukee kolomellakin pyörällä.
        Säästyy yhen renkaan kulut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komioita ovat, lieksalaiset.
        Hyvin tuo raktori kulukee kolomellakin pyörällä.
        Säästyy yhen renkaan kulut.

Ompas mukavanmäköne ja hyvinsyöneennäköne muori sinulla.kätööksi käy🥰

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä oon tojomies keikalla alas
      Tonneja takana, ruostetta alla
      Jo poikana päätin; mä oon tojomies
      Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla

Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
      Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
      Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
      Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä

Tuhansia töitä, valvottuja öitä
      Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
      Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
      Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä

Mä oon tojomies, aina miehen päällä
      Ja joskus ylipainan en kiellä
      Kiusana kiire ja kondomit
      Ja kiamiesten spermat pakko niellä

Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
      Viikko tiellä, kotona jorma
      Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
      Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

Mm.. homoilen taas
      Mikä pitää miehen tiellä
      Oo.. homoilen taas

• Anonyymi

mmm mmmmm 😘

• Anonyymi

Kannattaa laittaa traktoriinkin nastat renkaisiin, on niin syvät urat teissä.

• Anonyymi

Onko pitoa?

• Anonyymi

Pito ei ole suotavaa cittarin takana!

• Anonyymi

Mössey Fergusonni

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5154
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4338
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe