Ostin pojalle uuden Valtra S 349 traktorin. Sillä on mukava käydä lukiota ja ennen kaikkea paljon turvallisempaa kuin jollain turvattomalla mopoautolla. Tiedä vaikka tuolla iltasella kylillä pyöriessään löytäisi vielä nuorenemännän taloonkin. Käytetään tuota toki jonkin verran maataloustöihinkin jos poika niin haluaa.
Ostin pojalle uuden Valtra traktorin
36
916
Vastaukset
- Anonyymi
Massikalla lumi siirtyy! Massikka se olla pitää!
https://www.youtube.com/watch?v=CE2DceUrXUM&ab_channel=ViolentJourneyRecords - Anonyymi
Aikoinaan Pekkarisen poijat kulki kopittomalla traktorilla koulussa. Että se vaatii jo vähän harrasteneisuutta.
- Anonyymi
Ei se oo mies eikä mikään jos ei shortsit jalassa vedä kopittomalla tammikuussa parkkiin.
- Anonyymi
Ostettiin tyttärelle zetori, sillä on paljon turvattomampaa kulkea lukioon kuin mopoautolla.
Tiedä vaikka zetorilla kylillä pyöriessään löytäisi mukavan pankkopersun isännäksi.
Maataloustyöt tytär joutuu jatkossakin tekemään talikolla ja lapiolla! - Anonyymi
Muista ettei ajele polttoöljyllä vaan dieselillä
- Anonyymi
Maatloustukirahoillako valmetit pojallesi ostit? Pinta-alatuki, kesantotuki ym. niillä varmaan saa traktorin vaihdettua kerran vuodessa.
- Anonyymi
Eihän jyväjemmarit muuten saa mitään hommattua.
- Anonyymi
Tukigoldia vaan vilauttaa, niin rahaa ilmestyy. Maalaiset pitäisi kotiuttaa pellolle muita kuppaamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukigoldia vaan vilauttaa, niin rahaa ilmestyy. Maalaiset pitäisi kotiuttaa pellolle muita kuppaamasta.
Kunhan nyt ensiksi saataisiin kotiutettua somalipopulaatio takaisin savannille.
Puheena olevat maalaiset ovat sentään suomalaisia ja tehneet / tekevät työtä suomalaisen ruuan pöytiin saamiseksi.
Ei ne maamiehen tuet ja rahat niin kummoisia ole, vaikka niin luullaan, kun ne menot rupeaa olemaan sitä luokkaa, mitä nyt ovat.
Ruuan tuottajat ovat vähissä, vaikka olisi tärkeää olla omavarainen ruuan suhteen. Tulemme toimeen ilman ananasta, tonnikalaa, katkarapuja ja simpukoita, mutta emme ilman leipäviljaa, myös kaikki juurekset ovat tärkeitä. Omista vesistä saamme kalaa, metsistä marjoja ja lihaa maataloustuottajilta.
Jos tuonti tyssää, pitää itsellä olla syömistä edes joksikin aikaa, tästä ei vain välitetä. Voisi olla, että vaikkapa kananmunat olisivat arvossaan.
Miten kaikkien Suomen kaupunkien äiti Helsinki ruokkisi asujansa? Siellä on vaikea perustaa pieniäkään peltoja perunan kasvatukseen, maalla se vielä onnistuu.
Maailman tilanne on mennyt sellaiseksi, että milloin vain voi tuonti loppua, eikä jatkosta tiedetä.
Ajatelkaas, jos kahvia ei saataisi??
Sitä ei taideta kasvattaa edes Euroopassa, siitä maksaisi mitä vain, jos on kahvikissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan nyt ensiksi saataisiin kotiutettua somalipopulaatio takaisin savannille.
Puheena olevat maalaiset ovat sentään suomalaisia ja tehneet / tekevät työtä suomalaisen ruuan pöytiin saamiseksi.
Ei ne maamiehen tuet ja rahat niin kummoisia ole, vaikka niin luullaan, kun ne menot rupeaa olemaan sitä luokkaa, mitä nyt ovat.
Ruuan tuottajat ovat vähissä, vaikka olisi tärkeää olla omavarainen ruuan suhteen. Tulemme toimeen ilman ananasta, tonnikalaa, katkarapuja ja simpukoita, mutta emme ilman leipäviljaa, myös kaikki juurekset ovat tärkeitä. Omista vesistä saamme kalaa, metsistä marjoja ja lihaa maataloustuottajilta.
Jos tuonti tyssää, pitää itsellä olla syömistä edes joksikin aikaa, tästä ei vain välitetä. Voisi olla, että vaikkapa kananmunat olisivat arvossaan.
Miten kaikkien Suomen kaupunkien äiti Helsinki ruokkisi asujansa? Siellä on vaikea perustaa pieniäkään peltoja perunan kasvatukseen, maalla se vielä onnistuu.
Maailman tilanne on mennyt sellaiseksi, että milloin vain voi tuonti loppua, eikä jatkosta tiedetä.
Ajatelkaas, jos kahvia ei saataisi??
Sitä ei taideta kasvattaa edes Euroopassa, siitä maksaisi mitä vain, jos on kahvikissa.Tuo oli sarkasmia. Kova kato on käynyt Lieksan maatiloissa ja jatkuu vaan.
- Anonyymi
Hyvä. Tyttöni kokoaa niitä Suolahdessa.
- Anonyymi
Kalsareita? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalsareita? 🤔
Ei vaan zetoreita.
- Anonyymi
Kävimmä mmman kanssa hakemassa Roatiasta, tai jostai sen suuntasesta valtiosta oikein viimesen päälle komian raktorin.
Merkkii en tiiä mikä lie, mutta kun halavalla sain, nii ostin pois.
Tuli samalla kierrettyy muailimoo ja tehtyy sellane rauhalline matka mamman kanssa.
Tässä kuva reissusta!
https://cdn.agroklub.com/upload/images/text/thumb/traktor-trokolica-880x495.jpg- Anonyymi
Sitä vielä että kyllä tuosta kuvankin perusteella näkkyy että lieksalaisia ollaan ja ihan varmasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vielä että kyllä tuosta kuvankin perusteella näkkyy että lieksalaisia ollaan ja ihan varmasti!
Komioita ovat, lieksalaiset.
Hyvin tuo raktori kulukee kolomellakin pyörällä.
Säästyy yhen renkaan kulut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komioita ovat, lieksalaiset.
Hyvin tuo raktori kulukee kolomellakin pyörällä.
Säästyy yhen renkaan kulut.Ompas mukavanmäköne ja hyvinsyöneennäköne muori sinulla.kätööksi käy🥰
- Anonyymi
Lieksan koneinsinöörit suunnitteli täysin uudenlaisen traktorin..
https://i.pinimg.com/originals/b4/35/19/b4351941c19c20b9d651e9eb7928099c.jpg - Anonyymi
Mä oon tojomies keikalla alas
Tonneja takana, ruostetta alla
Jo poikana päätin; mä oon tojomies
Vaikka skodakuski saa puuronsa helpommalla
Mä oon tojomies, oon hitto soikoon
Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
Kulkeva konttori on tojomiehen hotelli
Ja pennit revittävä irti kiamiehenpyllyreiästä
Tuhansia töitä, valvottuja öitä
Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
Silmiä painaa, ei kia kuski anna lainaa
Hei tojomiesmies, mikä pitää homon tiellä
Mä oon tojomies, aina miehen päällä
Ja joskus ylipainan en kiellä
Kiusana kiire ja kondomit
Ja kiamiesten spermat pakko niellä
Mä oon tojomies, peppureiällelle kiire
Viikko tiellä, kotona jorma
Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina
Mm.. homoilen taas
Mikä pitää miehen tiellä
Oo.. homoilen taas - Anonyymi
mmm mmmmm 😘
- Anonyymi
Kannattaa laittaa traktoriinkin nastat renkaisiin, on niin syvät urat teissä.
- Anonyymi
Onko pitoa?
- Anonyymi
Pito ei ole suotavaa cittarin takana!
- Anonyymi
Massikalle käyttöä.. ;-)
https://i0.wp.com/theverybesttop10.com/wp-content/uploads/2016/04/Top-10-Ways-To-Recycle-and-Reuse-Tractors-7-510x367.jpg?resize=600,431 - Anonyymi
Mössey Fergusonni
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174