Laavubaarissa eilen. harmi kun ei laulanut tällä kertaam, ihanan karsimaattimen ja ääni kuin hunajaa.
Jospa joskus uskaltais mennä jutulle... vaikka taitaa olla varattu..
Taas oli komea mies
50
5098
Vastaukset
- Anonyymi
Oli varmaan viimeisen päälle ihana. Ja paskat.
- Anonyymi
Ei kannata jos on varattu.
- Anonyymi
Saattaispa se ehkä vaihtaa ;) mulla taitais olla parempaa tarjolla.
Tai jos edes sais vähän välistä... - Anonyymi
Liekkö mökkikausi taas alkamassa
- Anonyymi
Komea mies oli varmaan Mutanttien palloseuran pelaaja.
- Anonyymi
Ei kyllä maha olla tekoa jokojokon kanssa sillä. Nyrkkeilijä ehkä ennemmin.
- Anonyymi
Mikä lupa pitää olla?
- Anonyymi
Nyt ei oo näkynyt moneen iltaan, harmi.
- Anonyymi
Jospa tänään nähtäisiin niin et jäisi vain unelmiini mun.
- Anonyymi
Liekkö uskoon tullut vai laitettu naru tiukalle kun ei enää käy mun silmien Ilona😔
- Anonyymi
Rouva on käynyt täällä lukemassa ja kiristänyt narua.
- Anonyymi
Voipi olla, tiukasti näkyi puristavan ukkoaan lauantaina.
- Anonyymi
Mihin sä menit? Tuu takaisin.
- Anonyymi
Jospa joskus saisi kunnon kovaa Sotkamossa!
Ei tarvi edes osata laulaa. Pikkurouva täällä odottelee.- Anonyymi
Täällä olis pitkää ja kovaa tarjolla,,,,
- Anonyymi
Täällä ois!
- Anonyymi
Lopultakin sain herät mainitubä komistuksen vierestä, mahtaa pikkurouvaa kiristää kun saa selville ja hänhän saa jos on minusta kiinni
- Anonyymi
Siekö kävit vieraissa.? No kannattiko ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siekö kävit vieraissa.? No kannattiko ?
No miehän saan käydä missä haluan kun oon sinkku.
Mutta en kauaa, vaihtuu komistuksella emäntä pikapuoliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miehän saan käydä missä haluan kun oon sinkku.
Mutta en kauaa, vaihtuu komistuksella emäntä pikapuoliin.Siitä vaan tie silleen miten paraaksi näet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä vaan tie silleen miten paraaksi näet ?
Tottakai teen, enhän minä sinun lupaa lupaa jestas sentään tarvi.
Ois pikkurouvan vaan kannattanut pitää ukostaan huolta ja olla uskollinen.
- Anonyymi
Voi kun ei tiedä vieläkään pikkurouva että ukkonsa makaa minun punkassa riitojen jälkeiset yöt.
Enempänaäsä jaksavatkin riidellä, no minun voitto ja kohtapa tuo asuu minun kanssa. - Anonyymi
Tiedä nyt onko liikennelupakommarit laavussa ns. Komeita!
- Anonyymi
Eipä oo kyseessä lainkaan liikennelupin eikä politiikkaan liittyvä tapaus tämä minun tuleva mieheni <3
- Anonyymi
Salarakas lääkär
- Anonyymi
Ainako sinä siellä laavubaarissa olet. Taidat olla rapa juoppo. Ei mitään mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Eipä ole sen jälkeen tullut käytyä eikä juotua kun sain tuon miehen itselleni, me ei käydä, saa pikkurouva käydä siellä ryyppäämässä ja suruaan purkamassa.
- Anonyymi
Enpä nyt sattunut tällä kertaa olemaan se. Olisko ollut edellinen kerta. En muista.
Jolkki balkki!
- Anonyymi
Eipä taida nahjuksesta olla jättämään pikkurouvaa, no pitäköön uusioperheleikkinsä ja onnelliset FB päivityksensä, minä en jaksa enää tyyhjiä puheita miten on kotona paskaa ja miten ois mun kanssa paremmin
- Anonyymi
Sen mitä olen Sotkamossa käynyt niin aina olen ihmetellyt kuinka paljon sieltä löytyykään miehenpuutteessa eläviä naisia. Missä viika piilee, onko joku kaivos myrkyttänyt miesten kyvyt vai onko jotenkin perintötekijöissä vikaa jommallakummalla sukupuolella vaiko molemmilla?
- Anonyymi
Niin sukusihan on kotoisin Sotkamosta. Ethän sinä voi mitään perintötekijöillesi, ne olet saanut vanhemmiltasi. Oletko varma että isäsi on oikeasti isäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sukusihan on kotoisin Sotkamosta. Ethän sinä voi mitään perintötekijöillesi, ne olet saanut vanhemmiltasi. Oletko varma että isäsi on oikeasti isäsi?
Isäni renkipoika pani sinut alulle joten älä ole huolissasi minusta. Minä taas en ole edes velipuolesi. Vaikka äitiäsi joskus kiksauttelinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isäni renkipoika pani sinut alulle joten älä ole huolissasi minusta. Minä taas en ole edes velipuolesi. Vaikka äitiäsi joskus kiksauttelinkin.
Napalanko tai perseserkku kuitenkin.
- Anonyymi
Eräs ei osaa päättää naisista kumman haluaa
- Anonyymi
Joo, ei osaa. Toki nyt sillä tipahti meikäläinen pois niin saa etsiä seuraavan.
Ois hyvä mies kun tajuaisi oman parhaansa eikä tyyttiai pettäjäån.
Van olkoon kun ei muniaan löytänyt kun ois pitänyt
- Anonyymi
Jos on parisuhteessa ,mitä sitä vieraisiin pakkautuu. Sehän on pettämistä?
- Anonyymi
Joo, niinhän se on. Kostoksi petti mun kans ja lupaili että jättää pikkurouvan ja alkaa mun kanssa. No ei ollu munaa tekemään sitä.
Mut tänään pikkurouva saa vapaa-illan ja minä saan komeaa miestä, vaikka ei omaksi jääkkään.
- Anonyymi
Minähän se siellä olin ja naimissa olen.
- Anonyymi
Kuppanen vinkuja,eikä mikään laulaja🙈💩
- Anonyymi
Puku päällä oli kuulemma tötterehtinyt umpikänkissä nyt. Eipä ollut rouva matkassa enkä minäkään, taitaa ahne jäädä ilman.
- Anonyymi
Elä sei pukumies vieraisiin mene . Se pitää oma rouva riittää!!!
- Anonyymi
Pysy siellä peräkammarissa , niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Minä en tiedä kenestä puhutaan. No eipä mahda mitään. Pitäisi kai alkaa käydä baareissa niin pääsisi kärryille.
- Anonyymi
Nyt oli kuulemma pikkurouva taas ollut liikkeellä, eikä ihan puhtaat jauhot pussissa.
Ihme että jaksavat tuommoista ja FBSsä näytellään niin iloista ja toimivaa suhdetta. - Anonyymi
Pikkurouva töissä viikonlopun ja komistus varmaan radalla, pitäkäähän flikat housut jalassa niin oppii partaukko tavoille
- Anonyymi
Nytkö ne sitten lopussa älysi erota?
- Anonyymi
Joo eronneet on.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005