Että löydät onnen sinkut palstalta?
Voiko käydä niin
11
61
Vastaukset
Hyvä vitsi. Nauroin. 😝
Pari Onnia tunnen, mut en ketään Onnea...🤔
Noiden Onnien vaimot on kyllä piilottanut ne... saa ihan ehtimällä ehtiä....🤔- Anonyymi
Palsta antaa monille enemmän onnellisia hetkiä mitä oma elämä, miksi muuten olisivat täällä?
Olen niin onnellinen, kun tänne voi kirjoitella hassuja.
- Anonyymi
Todella järkyttävä ase joku railgun, mutta itse olen aika iloinnen, pustyin sopimaan tapaa tapaamisia ennaltajo hyvin.
Tottakai voi, riippuu pitkälti mitä se onni on. Voihan se periaatteessa olla vain se, että saa höpötellä Sinkut-palstalla...
Jep. Niveamieskin suoltaa tekstiä kuin tyränä. Kukaan ei saa mitään tolkkua, mutta ihan töpinöissään naputtaa joka-aloitukseen jotakin. Duke Nukemiin kaveri on lääpällään ainakin. 😄
- Anonyymi
Missähän muodossa?
- Anonyymi
Voi varmastikin kuollakka kaikilla erilaisilla keinoiolla, mutta e3i varemasti helposti kuole arvcaustytön kysymyksiin.
- Anonyymi
Onnen löytyminen palstalta on lähes varmaa.
Onni on pieniä asioita, kuten hauskoja hetkiä ja keskusteluja palstalla. Onnenmurusia! :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575