Joka kelpaa myös muille naisille, vai onko kurja tapaus helpompi?
Miten nainen ajattelit pitää miehen?
50
631
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät varmaan itse vastauksen
- Anonyymi
Ei tiedä. Jos tietäis ei kyselis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä. Jos tietäis ei kyselis.
Puhutko jonkun toisen puolesta?
- Anonyymi
Naiset haluu miehen joka pettää ja lyö
- Anonyymi
Joo tottakai haluu, ehdottomasti. On sitten kiva muistella ikuisia " jomotuksia" jotka johtunee vastapuolen väkivaltaisesta kohtelusta, mutta sitähän aina haluaa uskoa, että toinen muuttuu, kun toinen niin lupaa. Rakkaus on sinisilmäistä!
- Anonyymi
En ala tappelemaan miehestä. Ei normaali mies kilpailuta naisia.
- Anonyymi
Just näin. Reilu ja fiksu mies ottaa sen kenet kiinnostuneista haluaa ja näyttää stoppia lopuille. Näin toimii terveellä itsetunnolla, tunneälyllä ja tilannetajulla varustettu Mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Reilu ja fiksu mies ottaa sen kenet kiinnostuneista haluaa ja näyttää stoppia lopuille. Näin toimii terveellä itsetunnolla, tunneälyllä ja tilannetajulla varustettu Mies.
Puit minun ajatukset sanoiksi.
- Anonyymi
Ei tarvitse pitää moista miestä. Menköön.
En mitenkään. Jos jotakuta täytyy alkaa pitelemään tai puhumaan puolelleen, muuten hän lipee käsistä niin menköön menojaan. En ala roikkumaan kenenkään lahkeessa enkä helmassa. Täysin turhaa.
Kukin pysyy tykönä, jos on kiinnostunut, jos ei niin mitäpä sillä tekisin, itseni vaan satuttaisin.Olen lojaali yhdelle.
- Anonyymi
En ajatellut pitää.
- Anonyymi
Ei sellaista kannata yritää pidellä, joka on mennäkseen. Menköön mielummin saman tien, niin ei tule tuhlattua sellaseen aikaa.
Normaali täysijärkinen mies ei ole mennäkseen vaikka kuinka kelpaisi. Ei sellaista tarvitse pidellä, kun se osaa itse toivotella kyselijät kuuseen. - Anonyymi
Se rakastaa minua ja jos ei niin saa mennä muiden naistensa kanssa.
- Anonyymi
Oletko niin hyvä, että voi laittaa pulloon?
- Anonyymi
Tätä varmaan haettiin
- Anonyymi
Kaipa mies pitäis ensin saada lähemmäs, että sen vois pitää. Jos ei halua pilata mitään voi vaan joko toivoa miehen lähestymistä tai ..?
- Anonyymi
Häätää pois kokonaa..🤷♂️ no 1helle naiselle kävi juuri tollein,piti mieskööriä viestien välityksellä ympärillään.no tei selväksi että miut on helppo menettää, ei sitten uskonut. Nyt sitten ettii jälleen varasijoja ympärilleen, mut oikeesti miun osalta se loppui kuin seinää.. M/05
- Anonyymi
En ole ajatellut pitää ketään, ihmiset voivat tehdä minun puolestani mitä huvittaa.
- Anonyymi
Minä teen itseni kurjaksi ettei kukaan toinen nainen voi edes yrittää vietellä minua. Kauniita unia nyt, naiselle, mieheltä.
- Anonyymi
Ihmettelinkin miksi sua ei ole kukaan napannut, kun olet sellainen namupala.
- Anonyymi
Tutkapannalla, näen koko ajan missä heppu menee.
- Anonyymi
Hyvä idea jos sillä voi myös kuunnella.
- Anonyymi
Jos ei kelpaa hälle, kelpaa taatusti jollekulle muulle. Eikä nyt ole kysymys muu muu muusta.
Voi vttu halooo. Sitä sanotaan itsetunnoksi. - Anonyymi
Parisuhde ei kuulosta houkuttavalta, jos pitää taistella. Viittaan tuohon viimeiseen osaan lausettasi. Sellainen parisuhde ei tuo onnea.
- Anonyymi
Uskoisin,jos mies istuu baarissa,että hän tulee kotiin sieltä ;)
- Anonyymi
Aamulla kunnon mies tulee kotiin 🤭
- Anonyymi
En oikein mitenkään. Aina kun käännän katseeni johonkin, näyttää satapäinen naisjoukko innistuvan samaan. Jään itse järjestelmällisesti ilman, jollen piilota itseäni :)
En suostu tähän. - Anonyymi
Hän valitsee joka aamu kenen kanssa halyaa jakaa elämän enkä se vielä ole ollut minä.
- Anonyymi
Mies tekee omat päätöksensä ja minä omat. Jos molemmat rakastaa niin molemmat jää.
- Anonyymi
Just näin!!!
- Anonyymi
En enää jaksa uskoa meihin. Jos et vieläkään tiedä,kenen kanssa olisit,niin mene niiden muiden naisten kanssa.
- Anonyymi
Ei nuo oo viihtynyt tähänkään asti.
Riittääkö vastaukseksi? - Anonyymi
Sopiva mies pysyy ilman erikoisjärjestelyjä. Yhteinen rakkaus pitää yhdessä luonteita mukaellen. Samoin kuin minäkin. En tarvitse mitään ylimääräisiä kelpuutuskonsteja.
- Anonyymi
Pidän miehen sillä kaikella mitä sinussa ei ollut 🥱🥱
- Anonyymi
Kertoisitko hieman tarkemmin, miten se onnistuu?
- Anonyymi
Miten mies ajatteli pitää mut? Niin
- Anonyymi
Ottaisin mielummin kurjan tapauksen kuin naistenmiehen.
- Anonyymi
Hmmm. Sitä saat jäädä pohtimaan
- Anonyymi
Ihan järjetön koko aloitus. Miten ajattelin pitää miehen, joka kelpaa myös muille naisille. Siten että valitsen miehen, joka kelpaa muille, mutta hänelle ei kelpaa muut kuin minä.
- Anonyymi
Jos mies tuota duunailee nii sitten nainenkin saa kaydä vieraissa miten haluaa ja koko suhdekuviossa ei oo oikestaan mitään järkeä...
Kyllä sinun pitää pystyä valitsemaan se yksi johon keskityt eikä sännätä pesältö toiselle 😂
Nm kokemusta o.... Mies kilpailutti kaikken...
Minö tein samat... Jätin vain exälle kertomatta...
Oli helpompi vaijeta.
Eli aloittaja mieti kestätkö jos nainen kilpailuttaskin sinut sen siaan että hänen tarvitsee kilpailla sinusta...
Tässä maassa on kyllä valitettavan paljo läheisriipuvasia tai epäpävarmoka nasia jotka lähtee tekeen niiku mies haluaa ja kilpailemaan muiden naisten kanssa...
Minun ei tarvitse .
Vaikka sinä olisit omissa kuvitelmissasi millainen jumalan lahja naisille hyvänsä niin sinut vaidaan karvata tuosta noin vaan..
Ja naisesi voi saada ja löytää paremman...
Minä en kilpaile miehista ei tarvia..
Niitä ilmestyy jostaki 😂 - Anonyymi
no sen pitää olla enemmän kuin kelpaava, kai sitä kaikki haluaa, olla erityinen, jopa ainutlaatuinen
- Anonyymi
Olla oma itseni, sellainen nainen jonka mieheni valitsi. Jos haluaa jonkun toisen saapi vapaasti lähteä...ei minunkaan kauaa yksikseni tarvitse olla ;)
- Anonyymi
En kyllä ajatellut pitää 😂 Menköön menojaan.
- Anonyymi
No miten mies pitää naisen, joka kelpaisi monelle?
- Anonyymi
Jos kelpaat jollekin toiselle, ja olet tyrkyllä. Niin tiedoksi, en aio sinusta kilpailla. Joko välität tai sitten huutelet jokaisen hilloviivan perään. Se on sun valinta.
- Anonyymi
Ei kai sille mitään voi jos jonoa on oven takana. Ottaisin ehkä huumorilla,...
- Anonyymi
Kyllä naisen kannattaa ottaa surkea mies ja tehdä siitä vähättelemällä ynnä muulla vastaavalla pelkkä tutiseva ihmisraunio.
Näin ainakin minulle tehtiin ja samalla tiellä ollaan edelleen. - Anonyymi
Kuljetan pussi päässä julkisissa tiloissa
- Anonyymi
Ehkei ne muut kiinnosta ja haluaa pitää sen joka on kaikkein tärkein ja jos muutenkin muutamat tärkeät seikat natsaa jotka merkitsee paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575