Miten nainen ajattelit pitää miehen?

Anonyymi-ap

Joka kelpaa myös muille naisille, vai onko kurja tapaus helpompi?

50

631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedät varmaan itse vastauksen

• Anonyymi

Ei tiedä. Jos tietäis ei kyselis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tiedä. Jos tietäis ei kyselis.

Puhutko jonkun toisen puolesta?

• Anonyymi

Naiset haluu miehen joka pettää ja lyö

• Anonyymi

Joo tottakai haluu, ehdottomasti. On sitten kiva muistella ikuisia " jomotuksia" jotka johtunee vastapuolen väkivaltaisesta kohtelusta, mutta sitähän aina haluaa uskoa, että toinen muuttuu, kun toinen niin lupaa. Rakkaus on sinisilmäistä!

• Anonyymi

En ala tappelemaan miehestä. Ei normaali mies kilpailuta naisia.

• Anonyymi

Just näin. Reilu ja fiksu mies ottaa sen kenet kiinnostuneista haluaa ja näyttää stoppia lopuille. Näin toimii terveellä itsetunnolla, tunneälyllä ja tilannetajulla varustettu Mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Reilu ja fiksu mies ottaa sen kenet kiinnostuneista haluaa ja näyttää stoppia lopuille. Näin toimii terveellä itsetunnolla, tunneälyllä ja tilannetajulla varustettu Mies.

Puit minun ajatukset sanoiksi.

• Anonyymi

Ei tarvitse pitää moista miestä. Menköön.

• En mitenkään. Jos jotakuta täytyy alkaa pitelemään tai puhumaan puolelleen, muuten hän lipee käsistä niin menköön menojaan. En ala roikkumaan kenenkään lahkeessa enkä helmassa. Täysin turhaa.

Kukin pysyy tykönä, jos on kiinnostunut, jos ei niin mitäpä sillä tekisin, itseni vaan satuttaisin.

• Olen lojaali yhdelle.

• Anonyymi

En ajatellut pitää.

• Anonyymi

Ei sellaista kannata yritää pidellä, joka on mennäkseen. Menköön mielummin saman tien, niin ei tule tuhlattua sellaseen aikaa.

Normaali täysijärkinen mies ei ole mennäkseen vaikka kuinka kelpaisi. Ei sellaista tarvitse pidellä, kun se osaa itse toivotella kyselijät kuuseen.

• Anonyymi

Se rakastaa minua ja jos ei niin saa mennä muiden naistensa kanssa.

• Anonyymi

Oletko niin hyvä, että voi laittaa pulloon?

• Anonyymi

Tätä varmaan haettiin

• Anonyymi

Kaipa mies pitäis ensin saada lähemmäs, että sen vois pitää. Jos ei halua pilata mitään voi vaan joko toivoa miehen lähestymistä tai ..?

• Anonyymi

Häätää pois kokonaa..🤷‍♂️ no 1helle naiselle kävi juuri tollein,piti mieskööriä viestien välityksellä ympärillään.no tei selväksi että miut on helppo menettää, ei sitten uskonut. Nyt sitten ettii jälleen varasijoja ympärilleen, mut oikeesti miun osalta se loppui kuin seinää.. M/05

• Anonyymi

En ole ajatellut pitää ketään, ihmiset voivat tehdä minun puolestani mitä huvittaa.

• Anonyymi

Minä teen itseni kurjaksi ettei kukaan toinen nainen voi edes yrittää vietellä minua. Kauniita unia nyt, naiselle, mieheltä.

• Anonyymi

Ihmettelinkin miksi sua ei ole kukaan napannut, kun olet sellainen namupala.

• Anonyymi

Tutkapannalla, näen koko ajan missä heppu menee.

• Anonyymi

Hyvä idea jos sillä voi myös kuunnella.

• Anonyymi

Jos ei kelpaa hälle, kelpaa taatusti jollekulle muulle. Eikä nyt ole kysymys muu muu muusta.

Voi vttu halooo. Sitä sanotaan itsetunnoksi.

• Anonyymi

Parisuhde ei kuulosta houkuttavalta, jos pitää taistella. Viittaan tuohon viimeiseen osaan lausettasi. Sellainen parisuhde ei tuo onnea.

• Anonyymi

Uskoisin,jos mies istuu baarissa,että hän tulee kotiin sieltä ;)

• Anonyymi

Aamulla kunnon mies tulee kotiin 🤭

• Anonyymi

En oikein mitenkään. Aina kun käännän katseeni johonkin, näyttää satapäinen naisjoukko innistuvan samaan. Jään itse järjestelmällisesti ilman, jollen piilota itseäni :)

En suostu tähän.

• Anonyymi

Hän valitsee joka aamu kenen kanssa halyaa jakaa elämän enkä se vielä ole ollut minä.

• Anonyymi

Mies tekee omat päätöksensä ja minä omat. Jos molemmat rakastaa niin molemmat jää.

• Anonyymi

Just näin!!!

• Anonyymi

En enää jaksa uskoa meihin. Jos et vieläkään tiedä,kenen kanssa olisit,niin mene niiden muiden naisten kanssa.

• Anonyymi

Ei nuo oo viihtynyt tähänkään asti.
      Riittääkö vastaukseksi?

• Anonyymi

Sopiva mies pysyy ilman erikoisjärjestelyjä. Yhteinen rakkaus pitää yhdessä luonteita mukaellen. Samoin kuin minäkin. En tarvitse mitään ylimääräisiä kelpuutuskonsteja.

• Anonyymi

Pidän miehen sillä kaikella mitä sinussa ei ollut 🥱🥱

• Anonyymi

Kertoisitko hieman tarkemmin, miten se onnistuu?

• Anonyymi

Miten mies ajatteli pitää mut? Niin

• Anonyymi

Ottaisin mielummin kurjan tapauksen kuin naistenmiehen.

• Anonyymi

Hmmm. Sitä saat jäädä pohtimaan

• Anonyymi

Ihan järjetön koko aloitus. Miten ajattelin pitää miehen, joka kelpaa myös muille naisille. Siten että valitsen miehen, joka kelpaa muille, mutta hänelle ei kelpaa muut kuin minä.

• Anonyymi

Jos mies tuota duunailee nii sitten nainenkin saa kaydä vieraissa miten haluaa ja koko suhdekuviossa ei oo oikestaan mitään järkeä...

Kyllä sinun pitää pystyä valitsemaan se yksi johon keskityt eikä sännätä pesältö toiselle 😂

Nm kokemusta o.... Mies kilpailutti kaikken...
      Minö tein samat... Jätin vain exälle kertomatta...
      Oli helpompi vaijeta.

Eli aloittaja mieti kestätkö jos nainen kilpailuttaskin sinut sen siaan että hänen tarvitsee kilpailla sinusta...

Tässä maassa on kyllä valitettavan paljo läheisriipuvasia tai epäpävarmoka nasia jotka lähtee tekeen niiku mies haluaa ja kilpailemaan muiden naisten kanssa...

Minun ei tarvitse .
      Vaikka sinä olisit omissa kuvitelmissasi millainen jumalan lahja naisille hyvänsä niin sinut vaidaan karvata tuosta noin vaan..
      Ja naisesi voi saada ja löytää paremman...

Minä en kilpaile miehista ei tarvia..
      Niitä ilmestyy jostaki 😂

• Anonyymi

no sen pitää olla enemmän kuin kelpaava, kai sitä kaikki haluaa, olla erityinen, jopa ainutlaatuinen

• Anonyymi

Olla oma itseni, sellainen nainen jonka mieheni valitsi. Jos haluaa jonkun toisen saapi vapaasti lähteä...ei minunkaan kauaa yksikseni tarvitse olla ;)

• Anonyymi

En kyllä ajatellut pitää 😂 Menköön menojaan.

• Anonyymi

No miten mies pitää naisen, joka kelpaisi monelle?

• Anonyymi

Jos kelpaat jollekin toiselle, ja olet tyrkyllä. Niin tiedoksi, en aio sinusta kilpailla. Joko välität tai sitten huutelet jokaisen hilloviivan perään. Se on sun valinta.

• Anonyymi

Ei kai sille mitään voi jos jonoa on oven takana. Ottaisin ehkä huumorilla,...

• Anonyymi

Kyllä naisen kannattaa ottaa surkea mies ja tehdä siitä vähättelemällä ynnä muulla vastaavalla pelkkä tutiseva ihmisraunio.
      Näin ainakin minulle tehtiin ja samalla tiellä ollaan edelleen.

• Anonyymi

Kuljetan pussi päässä julkisissa tiloissa

• Anonyymi

Ehkei ne muut kiinnosta ja haluaa pitää sen joka on kaikkein tärkein ja jos muutenkin muutamat tärkeät seikat natsaa jotka merkitsee paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      8095
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      97
      6309
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3651
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2346
    5. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      66
      2260
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2153
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2136
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2004
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83