Nettihuijaukset

Anonyymi-ap

Ajan kysymys millon joku rupeaa kopioimaan nettikauppoja, kuten kelan ja omakannan sivuja on kopioitu;

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000008715329.html

Tarpeeksi algoritmia niin minkä vaan nettikaupan kopioi helposti ja nopeasti, jopa kirjautumissivun kun itse kirjautuu sinne ja kopioi ja ohjelmoi sen näyttämään oikealta. 5G ja jos tulee 6G niin nehän vielä nopeuttaa kopiointia. Periaatteessa huijaussivun voi opettaa myös imitoimaan nettikauppaa ja sen jatkuvasti uusia mainoksia/hintamuutoksia jne. jatkuvalla tarkistuksella.

Miksi ei ole jo olemassa sovellusta jossa on vain tunnistautuneet nettikaupat, minkä voi ladata kaikkiin laitteisiin sovelluskaupoista ja näin tarkastaa osotteen/& siirtyä sovelluksen kautta varmasti turvalliselle sivulle.

Eihän tuollanen sovellus täysin estäisi huijauksia, kaikki ei sovellusta lataa ja jotkut alkaa ohjelmoimaan sovelluksia joita voi ladata netistä ja sovelluskaupoissakin taitaa olla sillon tällön huijaussovelluksia. Tärkeintä tuollasessa olisi nimenomaan selkeä suomenkielinen sovellus jota mainostetaan ja kannustetaan käyttämään ja lataamaan se nettikauppoja varten.

Yksi vaihtoehto olisi myös että nettikauppoihin ei edes pääsisi muuta reittiä kuin sovelluksen linkin kautta, siinä olisi enää vaihtoehtona huijareilla mainostaa netistä ladattavaa sovellusta(huijaussovellus) tai ohjelmoida sovelluskauppaan huijaussovellus, mutta tarkempi kyllä erottaa oikean netissä/lehdissä yms. mainostetun sovelluksen huijauksesta.

0

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        40
        6983
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        32
        3948
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        45
        3330
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        40
        2939
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        17
        2716
      6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        2238
      7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        16
        2196
      8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        41
        2143
      9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        48
        2077
      10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        40
        2048
      Aihe