...seuraavanlaista jutskaa; Tanko joka kiinnitetään kolmijalkaan ja tangon molempiin päihin tulisi esim. pienet kuulapäät. Eli samaan jalkaan saisi kaksi kameraa niin ei tarvitse raahata kahta jalkaa mukana. Toki jatkan itse tuotteen etsintää.
Onkohan olemassa...
1
1458
Vastaukset
- Anonyymi
Jos löydät vielä jostakin Benbo/Uniloc jalustan niin siinä vain käännät keskiputken vaakasuoraan (kääntyy mihin kulmaan tahansa) ja kiinnität kumpaankin päähän kuulat.
Toisessa päässä on normaali pieni kiinnitysjenka ja toisessa päässä hieman paksumpi jenka suurempireikäisiä ja isompia kuulia varten.
Toisaalta tuollaisen telineen teet vaikka lattaraudasta. Poraat siihen vain kolme reikää. yhden keskelle ja kumpaankin päähän. Sopivia ruuveja ja muttereita löytyy alan kaupoista.
Keskireikä on hieman haasteellisempi. helpommalla pääsee, jos teettää siihen kierteet.
Sen voi hoitaa itsekin, kunhan hankkii sopivan jenkaustapin.
Alumiini lista on kevyeenä ja helpommin työstettävänä parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738