tulla hulluksi? 🥴
Voiko rakkaudesta
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi, kokeile rauhassa ja kanna seuraukset.
- Anonyymi
Olen hullu jo valmiiksi. 🥴
No ei siitä enää tuossa vaiheessa voi hulluksi tulla. Olit jo hullu kun menit rakastumaan,
T. Hullu- Anonyymi
Niin olin ja olen. Tuntuu että halkean. 🥴
Anonyymi kirjoitti:
Niin olin ja olen. Tuntuu että halkean. 🥴
No mites sun hulluus on kehittynyt? Minun hulluus voi hyvin toki hiema rauhoittuneena. Olen tehnyt liiton rauhallisuuden kanssa. Ihanaa, kun mulla on loppuelämä aikaa ja eräs ihana ihminen liittyi tarinaani samoissa mietteissä.
- Anonyymi
Rakkaus on yks hulluuden muoto. Kesto vaihtelee yksilöittäin ja toisinaan piinaa useita vuosia täysin viatonta.
- Anonyymi
En niin rakkaudesta tiedä, mutta ainakin jonkinlaisesta intohimon täyttämästä pakkomielteestä voi ihminen ainakin käyttäytyä hullusti. Rakkaudeksi hän sitä kutsui, mutta minua alkoi ahdistamaan niin paljon hänen mielipuolinen käytäksensä, että pääsin hänestä eroon vasta uhkaamalla, että teen hänestä ilmoituksen poliisille.
- Anonyymi
Rakkaudettomuudesta voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427