Missäs muut turkisfettarit? Kohta alkaa taas paras vuodenaika! Kertokaa turkiskuulumisia. Mikä on paras turkis? Itse tykkään sinikettu ja hopeakettu.
Turkisfetissi
6
289
Vastaukset
- Anonyymi
Onko turkiksista pitävää miestä juttuseuraksi naiselle??
- Anonyymi
Minä pidän enemmän noista keinoturkiksista. Ovat keveitä ja käytännöllisiä. Iltakävelyllä alle seksikkäät alusvaatteet ja jalkaan nilkkurit, sellaisella 10 cm.n korolla.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Itse tykkään aidoista mutta nauttikaamme jokainen siitä mistä tykkäämme :)
- Anonyymi
Nyt vetelee hopeaketun turkis viimeisiään kun on tullut siihen niin paljon laettua, pitää lähteä turkisostoksille
- Anonyymi
Nostellaas vähän vanhaa ketjua! Perustin just oman ig-tilin, johon kuvailen turkiksiani. Olis kiva löytää samanhenkistä juttuseuraa sen alustan puolelle ☺️ Oon 27v bi-mies!
www.instagram.com/finnishfurlover- Anonyymi
Täällä on myös isompi ketju turkiksista kiinnostuneille. Löytyy, kun laittaa hakuun Kettuturkis / turkikset. Onko sinulla paljon turkiksia ja minkälaisia?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306