Mietityttää semmoinen, että kun on kotona ennalta annettujen aineistojen (Moodlessa) pohjalta tehtävä pääsykoe, tentit eri osa-alueilta, niin miten se valvotaan, että hakija tekee tentit varmasti itse? Toki harva osaisi kysymyksiin vastata tutustumatta laajaan materiaaliin ennakkoon, mutta voihan esim. laskutehtävät laskea joku joka ne paremmin osaa.. Onko tämä kotona (omaan tahtiin tenttien aloitus) tehtävä pääsykoe "oikeudenmukainen!
Valintakurssi sosionomi
2
2301
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeudenmukaisuudesta voi olla montaa mieltä. Itse olen sosionomi ja työskentelen alalla jossa vaaditaan sosionomi- tai vastaava tutkinto. En tajua miten edes pääsin sisään opiskelemaan. Mielestäni en oikein edes sovellu koulutuksen vaatimiin tehtäviin.
- Anonyymi
Ainakin oli vaikea, ei varmaan avaudu opiskelupaikkaa minulle. Just ja just sain vaadittavat pisteet. Pakko oli vastata kaikkiin että saa ehkä jotakin pisteitä. Mutta parempi näin kuin pääsykokeet. Minullakin olisi ollut auttajia mutta toki teen itse koska sitähän se koulunkäyntikin olisi, itsenäistä opiskelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296