Oon nyt miettinyt tässä hetken, että miten vitussa minun kuuluisi varata matka (15-16v) nuorille, kun sieltä ei saa poistettua sitä aikuista? Lähtisin muuten eckörönlinel tai mikä onkaan, mutta ilman aikuista täytyy olla 16 ja saatana ku ollaan näittä loppuvuoden lapsia. Oisin soittanut asiasta, mutaa vittu että on pirullinen hinta siitä, että saa ostettua matkan: Melkee euro ja itse soitosta ja sit melkee 2€/min vittu siitä puhelusta! RYÖSTÖ sanon minä!!
Onko neuvoja miten saa hoidettua? Juuri siljalinel olisi pakko lähteä.
Miten varaan alaikäiselle risteilyn siljalinel?
Anonyymi-ap
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Kun se ei saa yksinään matkustaa. Täytyy olla holhooja mukana.
- Anonyymi
saa matkustaa lupalapul
- Anonyymi
"miten vitussa minun kuuluisi varata matka"
Lapsiparka! Olet ihan väärillä jäljillä. Ei matkaa voi vitussa varata mitenkään. Siellä tehdään ihan muita asioita. Pyydä joskus isää kertomaan tarkemmin, kun kasvat isoksi. - Anonyymi
Jännä miten idioottimaisen kuvan itsestään antaa kun tuota vi**** tunkee joka väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184