Mikä homma ja kenelle niitä asuntoja pimitetään?
Miksi pidetään mieluummin tyhjillään kun tarjotaan vuokralle.
Itsekin useaan kertaan kysynyt vapaana olevien asuntojen puolesta ja vastaus on että "varattuna toiselle" ja hetken päästä samat asunnot kuitenkin sivustolla vapaana.
Sivakka,asuntovälitys
7
647
Vastaukset
- Anonyymi
Minua kiinnostaa Oulun vuokranantajat. Ketä täällä on, tiedän vain seuraavat: Sivakka, Lumo, Asuntosäätiö. On varmaan muitakin. Minulla on nyt asunto, mutta vaihtaisin jos löytäisin minulle sopivamman.
- Anonyymi
Olisikohan jollakin vuokranantajalla tarjolla asuntoja, joissa on mm. asuntokohtainen ilmanvaihto, jossa asukas voi itse säätää millä teholla ilmanvaihto milloinkin on?
- Anonyymi
Voisikohan tämä liittyä lestadiolaisuuteen elikkäs jaetaanko asunnot vain pärstäkertoimen mukaan ja pitääkö olla jotakin suhteita, että tulee valituksi remontoituihin tai uudiskohteisiin, joissa voi toki olla yli satakin hakijaa.
- Anonyymi
kuullostaa hyväveli toiminnalta
- Anonyymi
Sivakasta ok kokemukset, 12 vuotta Sivakan asunnoissa asuttiin. Ei yhtään mitään valittamista. Kahdessa Sivakan asunnossa asuttu ja kaikki sujui mallikkaasti. Joka kerta, kun oli jotain ongelmaa, apu tuli liki välittömästi. Hyvä kiinteistönhuoltoyhtiö oli ja ystävällinen asiakaspalvelu . Muutettiin jossain vaiheessa joustavasti Sivakan hyvästä asunnosta toiseen. . Sujuvaa, niin kuin kaikki muukin asumiseen liittyvä toiminta.
- Anonyymi
no siellä on huo.. ra pinja töissä, se pimittää asuntoja kelvottomille alkoholisteille ja koittaa ajaa toimeentulevat ihmiset pois. Sen takia, tyhjiä ja kohta ei ole kenelläkään tukia saavalla varaa edes maksaa. Sitten alkoholisteille tarjotaan halvempia vuokria ja pinja help keksi laittaa tupakkapaikan roskiksille, että saa aamun henkoset roskia viedessä - vaikkei polta (" ,)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209