Tämäkin päivä alkoi hienosti 😋
Leri Leskinen eroaa - tämä on ilonpäivä
19
2616
Vastaukset
- Anonyymi
Juicen isä?
- Anonyymi
Hölmö, ei tietenkään ole kyseessä Juicen sukulainen, vaan Väinö Leskinen, ministeri ja kansanedustaja. Vai että eronnut, luulin että hän kuoli jo 70-luvulla.
- Anonyymi
Vieras oli parempaa kuin oman muijan tarjoama palvelu.
- Anonyymi
Vieraat naiset ottavat poskeen ja antavat ykkösen lisäksi myös kakkosta.
- Anonyymi
Minä en sinua astuisi. Et vaikuta kovin välkyltä.
- Anonyymi
Kukahan mahtaa olla Lerin mielitietty?
- Anonyymi
Sofia Ruusila?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia Ruusila?
Voi hyvänen aika! Toivottavasti ei ole totta.
- Anonyymi
Leri ansaitsisi kaiken paskan, mitä maailmasta löytyy. Noin ei kohdella toisia. Onneksi karma is a bitch ja varmasti tuntee tämän vielä nahoissaan itse.
- Anonyymi
Aivan, aivan..... Edelmanni perässä... nuoret blondit saaneet äijät vieteltyä. Todella ärsyttävää.... joka tuutissa toitotetaan..... Leskisen pärstä on todella ärsyttävä. Edelmanin pisteet myös laskeneet huomattavasti. Näillä alkaa 50+ reppanoilla nuoruuden metsästys, blondit reppanat, julkisuuden kipeät menee lankaan. Katellaan, kuinka monta vaihtoa vielä tulossa??????????!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, aivan..... Edelmanni perässä... nuoret blondit saaneet äijät vieteltyä. Todella ärsyttävää.... joka tuutissa toitotetaan..... Leskisen pärstä on todella ärsyttävä. Edelmanin pisteet myös laskeneet huomattavasti. Näillä alkaa 50 reppanoilla nuoruuden metsästys, blondit reppanat, julkisuuden kipeät menee lankaan. Katellaan, kuinka monta vaihtoa vielä tulossa??????????!!!!!!!!
Edelmann Läski reppana.
- Anonyymi
Leri on hot❤️
- Anonyymi
Ilo erot
10 000 ostaa tulisijan rakentaja pakkohaku pakkotavarat savuihin,ajattelee vielä että vetää. - Anonyymi
Tommosen apinan kanssa jos joku nainen haluaa olla, nii ei paljon päätä palella. Homosteli kerran tavastian erään ravintolan vessassa Espoossa ja on mul todistajakin kyseisestä illasta viime keväänä ja on valokuviakin, ku tulevat sieltä pois muina miehinä. Minä en vaa kehtaa tuoda asiaa sen kummasemmin julkisuuteen, nii että mun mielestä tehkööt ihmiset mitä tekevätkin, mut oli öyköttävä tapaus yäk yäk.
- Anonyymi
Siis myös tavastiallakin vessassa inttaili.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinttaili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinttaili
Mä näin kyseisen tapauksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehiä sekä naisia kova kiima täytyy olla!
- Anonyymi
Vanha vanha pukki, pettänyt joka suhteessa kaikkia naisiaan.
Näin vanhat runkakkarit pelaa, nainen joka paikassa panona.
Mutta näinhän taitaa tehdä jokainen suomalainen naine ja mies joka pääsee
kotoa nurkan taakse.
Näitä riittää joka sormelle taudit leviää!
Asukaa yksin ja käykää kuppiloissa jakamass aitseänne, ei tarvitse toiste tai lasten kärsiä kun ero tulee. Tai tauteja tulee kotiin tuliaisina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246