Sinulle sinua varten

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐đŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•

Mukavaa pÀivÀÀ

16

<50

ÄÀnestĂ€

Vastaukset

5000
    • En ymmĂ€rrĂ€ tÀÀltĂ€ poistunutta kommenttia. HyvĂ€ kun poistui.

• Anonyymi

Ripstoooo modeee👁

• TÀÀllĂ€ ei ole kyllĂ€ nyt paikalla kukaan jĂ€rkevĂ€ nĂ€köjÀÀn...

• Anonyymi

Onpas siinĂ€ kukkia, hemmetti. Kaikenlaisia viripĂ€itĂ€ taas on liikkeellĂ€. Minuakin joku esitti yön pimeinĂ€ tunteina tÀÀllĂ€ kun itse autuaana vetelin hirsiĂ€ mummupyjamassa. Hienoa tietysti, ettĂ€ mummut tekee vaikutuksen viripĂ€ihin. Oletkos sinĂ€ rinssi kanssa viripÀÀ? đŸ‘”

• Miksi minĂ€ viripÀÀ olisin? MitĂ€ tarkoitat sillĂ€? Minulla on vaan tajuton ikĂ€vĂ€ sitĂ€ naista.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.

Tai sanotaanko, ettÀ naisen alkua.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.

NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đŸ‘”

• Anonyymi kirjoitti:

NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đŸ‘”

EihÀn se olekaan mitÀÀn ruusuista ollut. Milloin olisi? Ei neitoa nÀy. Kukaan ei toivottele huomenta. YksinÀinen mies taidan olla lopun elÀmÀÀ.

• Anonyymi

Voi kuinka paljon kukkia. Rakastan niitĂ€. Taidan omia ne itselleni. 😍

• Anonyymi

Be my guest. đŸ€Ž

• Kiva kun kelpaa. TiedĂ€n ettĂ€ hĂ€n rakastaa kukkia. Olen niitĂ€ hĂ€nen kuvissaan nĂ€hnyt usein.

• Anonyymi kirjoitti:

Be my guest. đŸ€Ž

TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.

KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...

• Anonyymi kirjoitti:

KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...

MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.

Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaan☝

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaan☝

EiköhÀn tuo asia ole tÀÀllÀ kÀsitelty jo aika monen monta kertaa vuoden aikana. Kaipaan ketÀ kaipaan.

Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistÀt nimikirjaimet

Jos yhdistÀt sinun ja kaivattusi ensimmÀisten nimien alkukirjaimet mitkÀ nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten hÀne
      IkÀvÀ
      106
      6852
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      IkÀvÀ
      95
      4341
    3. Mies vinkkinÀ sulle

Jos pyytÀisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lÀhtisin varmasti vÀlittÀmÀttÀ muista
      IkÀvÀ
      46
      3606
    4. KyllÀ se taitaa olla nyt nÀin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin ettÀ meidÀn vÀlit menisi lopullisesti. SinÀ halusit ettÀ tÀmÀ menee
      IkÀvÀ
      48
      3462
    5. Paljon niitÀ puheita

susta liikkuu. đŸ€ź
      Tunteet
      50
      3379
    6. MitÀ haluat sanoa tÀllÀ hetkellÀ

HĂ€nelle đŸ«¶ âŹ‡ïž
      IkÀvÀ
      183
      3360
    7. Odotan ettÀ sanot

Sitten siinÀ ettÀ haluaisit vielÀ jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellÀsti ettÀ sinulla on ollut vaikea san
      IkÀvÀ
      24
      2889
    8. Nainen vinkkinÀ sulle!

Jos laitat selvÀn tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2534
    9. VietetÀÀn yö yhdessÀ

Rakastellaan koko yö
      IkÀvÀ
      42
      2414
    10. Hei seksikÀs

Upottava katse sinulla ja tiedÀt sen.
      IkÀvÀ
      13