Tänään tulit vastaan nyt vihdoin. Olen miettinyt miltä tuntuisi kohdata sinut, sinua jota kohtaan olen vihaa ja katkeruutta kokenut päivittäin sen jälkeen kun sinusta eroon pääsin. Olitkin surullisen oloinen ja välttelit minua hieman pelokas ilme kasvoillasi. Olin yllättynyt omasta reaktiostani vielä enemmän. Tunteeni oli sääli. Kuljit jotenkin kyyryssä ja olit vanhentunut silmissä. Sitä toisten ihmisten henkinen pahoinpitely saa aikaan lopulta. Oletkin uhri itsesi luomaan surkeuteen. Annan vihdoin anteeksi. Ei ole syytä vihata. Sinulla voi olla vihaa ja jos on,niin se sinulle suotakoon. Olen nyt iloinen ja hyvässä työyhteisössä. Minua arvostetaan, vaikka tekisin virheitä. Minä en menettänyt mitään kun käänsin selkäni sinulle, niinkuin sinäkin teit kun olisin tukeasi tarvinnut. Tapoit minut henkisesti,mutta heräsin henkiin ja pääsin pimeästä. Toivottavasti et kohtelisi ihmisiä enää huonosti. Katso peiliin sinä nyt oikein kunnolla. Sitä hoit minulle silloinkin kun ei olisi ollut mitään syytä. Ihan vain siksi kun halusit olla ilkeä. Hyvältä tuntuu nyt.
Näin sinut kiusaajani
Anonyymi-ap
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246