Tämä tyyppi on höpö ukko. Tuntenut lapsuudesta tämän nykyään tekee kuntosali valmennuksia ja muuta kaikki mitä hän myy on kopioitu muiden ihmisten valmennuksista ym. Pientä lisäystä toki niissä. En ymmärreä kuinka tyhmiä ihmiset on että pitää ostaa jotain valmennuksia jos sellasia ostaa se kertoo jo ihmisen laiskuudesta. Netti on täynnä ilmaista matskua niin miksi lähteä tuhlaamaan varoja jonkun ihmisen tälläiseen höpöhöpöp valmennuksiin.
Ayrton kalek
6
7240
Vastaukset
- Anonyymi
Äijjä toivois olevansa ayrton :( ei riittäny.
- Anonyymi
Lihaksia havittelevat teinipojat nyt tanssivat vaikka balettia, jos joku tarpeeksi lihaksia omaava ja ihailtava tyyppi sanoo, että se kasvattaa lihaksia. Mikäs sen helpompi keino takoa rahaa.
- Anonyymi
Itse treenasi Ayrtonin ohjeilla ja olin valmennetavana. Kyllä siitä joutui hyvin maksamaan mutta tuloksta syntyi erittäin nopeasti ja paljon. Sitä ennen treenasin omatoimisesti pitkään enkä juuri kehittynyt. Ayrton mahdollisti minulle nopeasti ison fysiikan iso kiitos siitä!
- Anonyymi
Mahdollistiko rakennusaineet?
- Anonyymi
Moro Ayrton! Onko Porsche toiminut hyvin?
- Anonyymi
Kuulostat kyllä ikävästi katkeralta ja kateelliselta lapsuuden tutulta. Kyllä, netti on pullollaan ilmasia vinkkejä ja ohjelmia, silti todella moni salilla treenaa väärin tai liian ”kevyesti”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569