On päivä uus, aina uus mahdollisuus. ☕🤴
Sunnuntai huomenta
33
103
Vastaukset
Olisitpa herännyt vierelläni. 🫂
- Anonyymi
Lähes kristillistä.
- Anonyymi
Huomenta ☕🕊 tänään enkelien päivänä 🐔
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää huomenta. ☕
Miksiköhän jokut täällä häiriköi sinun ketjussa!!🐔
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän jokut täällä häiriköi sinun ketjussa!!🐔
No sen kun tietäisi. Ihan pimee on tuo yksi. Sietäisi saada bannit.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää huomenta. ☕
No hyvää päivää PalstaRinssille täältä auringosta, jostain.
Anonyymi kirjoitti:
No hyvää päivää PalstaRinssille täältä auringosta, jostain.
Hyvää päivää. Täällä ei aurinko paista ollenkaan tänään. Toivotuksesi oli aurinkoinen. ☀️☁️☁️☁️
- Anonyymi
Nallen alter ego
- Anonyymi
Morgen palstarinssi naisten hurmaaja. 👵
- Anonyymi
Näinhän se on. Optimistisuus on hyve ja se innostaa myös muita.
Missähän neito kulta on? ⚜️
- Anonyymi
Voitko edes vaihtaa tuota profiilikuvaasi? Tulee joku lapsi mieleen.
Mukavaa sunnuntaita n neidolle kaunoiselle. Ja muillekin. 🤭😊
- Anonyymi
Ihanaa m=lihonnut n 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa m=lihonnut n 🤭
What? Haluan kyllä nähdä, miltä näyttää, jos yhtään lihonnut on. On varaa lihotakin. 🤭
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
What? Haluan kyllä nähdä, miltä näyttää, jos yhtään lihonnut on. On varaa lihotakin. 🤭
Olen se mukavaa sunnuntaita muillekin, kirjaimille 🤭ja olen m nainen...ja saatan käyttää myös TI tästä eteenpäin...🐔
Anonyymi kirjoitti:
Olen se mukavaa sunnuntaita muillekin, kirjaimille 🤭ja olen m nainen...ja saatan käyttää myös TI tästä eteenpäin...🐔
Ok, siis oletko kaipaamani nainen, vaiko miten tuli ymmärtää tämä vainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa m=lihonnut n 🤭
Oiskohan m raskaana..? Whaaaaat....
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok, siis oletko kaipaamani nainen, vaiko miten tuli ymmärtää tämä vainen?
TI1381 olen nyt, oikeasti olen m kirjaimella alkava n. 🐔
- Anonyymi
Hyvää huomenta😻
- Anonyymi
Sinä se uskot täällä kaiken mitä sanotaan. Entä jos se N haluaa että otat häneen yhteyttä? Ottaisitko minuun yhteyttä?
En minä kaikkeen usko. Päinvastoin, olen hyvin arka sen jälkeen mitä vuoden vaihteessa sattui, kun yhteyttä menin ottamaan. Siksi toivoisin, että yhteyttä ottaa hän, jos vaan haluaisi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En minä kaikkeen usko. Päinvastoin, olen hyvin arka sen jälkeen mitä vuoden vaihteessa sattui, kun yhteyttä menin ottamaan. Siksi toivoisin, että yhteyttä ottaa hän, jos vaan haluaisi.
Entä jos ottaisit yhteyttä? Siinä näkisit kaipaako se N sinua vai ei. Täällä kun kyselet sitä koko ajan eikä kukaan vastaa mitään niihin.
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ottaisit yhteyttä? Siinä näkisit kaipaako se N sinua vai ei. Täällä kun kyselet sitä koko ajan eikä kukaan vastaa mitään niihin.
Eipä pysty, kun ei ole hänelle numeroa, eikä somen kauttakaan yhteyttä. En tiedä missä hän liikkuu milloinkin. Ok... Minun täytyy varmaan luovuttaa.
Yksipuolinen rakastuminen on kyllä karuinta ikinä. Huomenna uusi viikko ja työelämä. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575