kuka on löytänyt totuuden ihmisen elämisen tarkoituksesta. minä uskon että totuus löytyy Raamatusta jota pidän Jumalan Sanana. Jeesus on elävä todellisuus ja haluaa tulla elämäämme johdattamaan, vapauttamaan ja antamaan mahtavan ilon, olosuhteetkaan ei lannista kun on sisäisesti vapaa syyllisyydestä. onnea sinun etsinnällesi ja onnea ja siunausta sinulle joka olet jo elämäntarkoituksen löytänyt. :)
totuus
6
783
Vastaukset
- ainahan voi kokeilla...
ainahan sitä voi kokeilla, eri juttu toimiiko. uskon että toimii.
- HuiTsi
Raamatun sana löytyy aidommin wanhemmista teoksista, lähes samassa muodossa. Raamattuun on kopioitu muiden uskontojen "jännimät" jutut ja niiden kieltäminen on kuin kieltäisi Raamatun.
Mihin enää voi luottaa ja uskoa?- niin saat uskosi mukaisesti
Kyllä. Raamattu toimii ja usko toimii. Jeesus on totta, näin minä uskon. mä olen hellari.
- ..miitistä?
pisti silmään tuo...
"Jeesus on elävä todellisuus ja haluaa tulla elämäämme johdattamaan, vapauttamaan ja antamaan mahtavan ilon, olosuhteetkaan ei lannista kun on sisäisesti vapaa syyllisyydestä..."
Kovasti kärsit syyllisyydestä..kun raamatun otat kouraan yhden tapaamisen jälkeen;-)
Vaikka miitissä törmäisikin "demoneihin", niin rento meininki ja iloinen syke on terapeuttisimia...- vapaaksi
kaikki traumat vex Jeesuksen nimessä. amen.
- paskalle
on omat fooruminsa. Ei kuulu mitenkään tälle palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236