Onko täällä muita, jotka reagoivat allergioihin lähes yksinomaan silmillä? Ovat jatkuvasti enemmän tai vähemmän punaiset, kuivat, kutisevat sekä välillä vetistävät. Joskus välissä vähän parempia aikoja, jolloinka silmät saattavat punoittaa voimakkaasti vain iltaisin. Nyt taas mennyt monta päivää silmät tomaatteina.
Maksoin viime vuonna viisi kertaa yksityisistä lääkärikäynneistä, mutta tuloksena oli vain erilaisia käsikauppalääkkeitä, kunnes totesivat ettei asialle vaan voi mitään. Oletteko onnistuneet saamaan apua mistään lääkekombosta tai ovatko nuo reseptillä saatavat allergialääkkeet oikeasti tehokkaampia? Tällä hetkellä menee Kestox 20mg tabletti ja Zaditen-tipat.
Silmät aina punaiset
3
365
Vastaukset
- Anonyymi
Itse käytän käsikauppa alergia tapletit kuin silmätippoina minulle parhaiten sopivana eri merkeistä on: BEPANHEN EYE: Säilöntä aineeton! Miten on vaihdatko usein tyynyliinasi? Siläkin on tekemistä silmien kuin kasvojen ihon kanssa. Pitää Vaihtaa useammin kuin lakanat! Sama milloin pesit tyynysi viimeksi tai ostit uuden tyynyn? Pesuaineet vaihdoin hajusteeton kuin huuhtelu aineen!Itse käytän nestemäistä hajusteton pesuaine. Kehon ja kasvojen pesuuIHAN LIV SAIPPUAA. Monessa nestemäisessä pesuainen keho hiukset on SILIKONIA.Pitää värin ainessa kuin tuoksun ja säilyvyyden: On ihmiselle iho silmät hiukset myrkkyä.Jos asut kerrostalo Ylensä ikunoiden ylä karmissa on rakoventiilit.Miloin putsasit niiden suodatin tai vaihdoit nihin uuden suodatin? Sylinen voi öytyä myös sieltä.Kuin kaikista edellä mainituista.Liesituletin vaikka feikki menen keskusilmaston sen ritilä on pestävä myös. Terv. Vanha mutsi 69v. luki häiriöinen,syy teksti vireeniKontula.Itä- Helsinki 94.
- Anonyymi
Ettei vaan silmien ärtymys johtuisi tietokoneen ja/tai puhelimen näyttöruudun liiallisesta tuijottelusta? Työelämässä ollessani jouduin käyttämään ainakin viimeiset 15 v. jatkuvasti silmätippoja koska silmiä kirveli ja lisäksi vesi vuoti silmistä norona ja töistä kotiin lähtiessäni oli jo näkökykin jonkin aikaa kateissa. Lääkäri sanoi tietokoneen ruudun tuijottelulla ja myös työpaikan koneellisella ilmastoinnilla on osansa asiassa ja ikääntyminenkin voi vaikuttaa, silmätippoja määräsi ja kehotti lisäämään taukoja siitä ruudun tuijottelussa. Nämä edellä mainitut silmäongelmat hävisivät minulta, kun jäin pois töistä ja eläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007