Mitään ei kannata ostaa selvittämättä itse etukäteen. Koskee kaikkia tuotteita mitä on.
Tuttu käyttää laitetta jossa on 3kpl AA ladattavia paristoja/akkuja. Osti vartan laturin kun myyjä ehdotti, siinä on 4 paikkaa akuille mutta yllätys kotona koska ei lataa jos 3kpl on laturissa. Eli laturia ei voi käyttää järkevästi.
Osti suosituisestani samanhintaisen panasonin mustan laturin jossa laturi lataa ne akut jotka paikallaan, myös jokaiselle paikalle ledi näyttö joka muuttuu akun tullessa täyteen.
AA AAA akkujen latureista. Mitä hyvä ottaa huomioon. Osa ei lataa 3kpl akkuja
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
Osta Powerex MH-C801D laturi, niin johan latautuu.
- Anonyymi
Sellaisia latureita oli myynnissä joskus viime vuosituhannella, jotka latasivat akkuja vain 2 akun sarjakytkennässä. Muistan rakentaneeni muoviputkesta kolmesta diodista sellaisen "vale" akun kolmannen akun kaveriksi laturiin.
- Anonyymi
Minä käytin rautanaulaa, kun ensin kurkkasin laturin sisälle, että siellä oli vakiovirtalähde tehtynä parista trankusta ja vastuksesta. Latausvirta oli muuten jotain älytöntä, 24mA - sillä lataa jo tovin vaikka AAA-akkuja varten olikin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytin rautanaulaa, kun ensin kurkkasin laturin sisälle, että siellä oli vakiovirtalähde tehtynä parista trankusta ja vastuksesta. Latausvirta oli muuten jotain älytöntä, 24mA - sillä lataa jo tovin vaikka AAA-akkuja varten olikin..
Se on ollut jo kehittyneempi versio. Minun laturissa ei ollut kuin muuntajalta diodi ja vastus sarjassa puoliaaltotasasuuntauksena, toiset kaksi akkua käytti sitä toista puoliaaltoa.
- Anonyymi
Mulla on verkkovirtalaturi, mutta sähkön kallistuttua sietämättömäksi ostin usb laturin, jota latailen virtapankilla, ja virtapankkia aina mahdollisuuksien mukaan aurinkopaneelilla:
https://www.tokmanni.fi/paristolaturi-ansmann-4013674109531
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977323Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne715530Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463387Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1373192Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831746Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311570- 421334
- 211254
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan601244En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja121084