Herätti loisteellaan. Mietin jo viitsinkö enää mitään tänne laittaa, kun ei hän minua kaipaakaan. Hyvää aurinkoista keskiviikko huomenta. ☕🌞👑🤴
Auriko armas
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Suksin haavakkoon
- Anonyymi
Tuskin minuakaan kukaan kaipaa. Tuntuu, että hänen ajattelu vie minulta energiaa. Nyt annankin vaan itselleni huomiota ja alan keräämään sitä uutta energiaa itseeni. Tulossa pitkä ja pimeä talvi taas ja sitä energiaa tarvitaan. Annan myös itselleni mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kenen kaipuuta sinä täällä sitten odotit?
En sinänsä kaipaa sitä täällä. Kaipaan sitä ihan oikeassa elämässä. Tänne olen vaan purkanut tuntoja.
Anonyymi kirjoitti:
En sinänsä kaipaa sitä täällä. Kaipaan sitä ihan oikeassa elämässä. Tänne olen vaan purkanut tuntoja.
Kiersit kysymyksen. Kuka hän on?
- Anonyymi
Hän on sellainen mies joka on viimeaikoina pyörinyt enemmän ja vähemmän mielessä. Et kuitenkaan sinä Prinssi, koska sotkin itsekkin hänet sinuun alkuvaiheessa. Minun ja hänen kohtaaminen on tapahtunut ensimäisen kerran n.9 vuotta sitten. Välissä elelty omaa elämää.
Olen koittanut antaa aina sellaisia selkeitä tunnisteita. Silti ei ole voinut välttyä siltä että joku luulee minua toiseksi... Erehtynty monta kertaa itsekin. Onhan se aika hullua olettaa, että täällä vain yksistään joku kaipaisi toista, niin kuin minä olen tehnyt. Olisi niin helppoa ollut ottaa suoraan yhteyttä ja tulla vaikka vastaan jossakin ja alkaa juttelemaan.
Ja jäljelle jää, vain loputon hiljaisuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427